Увага!
Відтепер можна подати електронну заяву до вступу в ДПТНЗ «Роменське ВПУ» на сайті romnyvpu.com.ua
.
ДПТНЗ "Роменське ВПУ"
Наша адреса:
42000, Сумська обл.,
м.Ромни, вул.Коржівська, 44
Контактні телефони:
(05448) 5-19-56, 5-19-67, 5-12-71
Факс: (05448) 5-12-71
vpu14@ukr.net
Відповідальна особа з питань консультаційної допомоги:
Ірина Гулак, 096 744-93-21, 066 449-81-99
Відповідальна особа за сайт:
Юлія Іщенко, 068 062-62-94
Увага!
Відтепер можна подати електронну заяву до вступу в ДПТНЗ «Роменське ВПУ» на сайті romnyvpu.com.ua
ВСТУП БЕЗ СЕРТИФІКАТА ЗНО
БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ
Стипендія, гаряче харчування, гуртожиток
тел: 2-42-12 моб. 068-045-04-80 ; 099-445-45-73
Роменське ВПУ запрошує на навчання
ЗА ПРОФЕСІЯМИ:
на основі базової загальної середньої освіти (9 класів):
-слюсар з ремонту автомобілів, електрогазозварник;
-муляр, штукатур, лицювальник-плиточник;
-кухар, кондитер;
-продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів.
на базі повної загальної середньої освіти (11 класів):
- кухар;
- електрогазозварник, слюсар з ремонту автомобілів;
- електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин;
монтажник інформаційно-комунікаційного устаткування (ремонт, обслуговування та налаштування комп’ютерної техніки, підготовка до продажу, демонстрування та консультації споживачам інформаційно-комунікаційного обладнання; обслуговування комп’ютерних мереж).42000, м. Ромни Сумської обл., вул. Коржівська, 44.
сайт: romnyvpu.com.ua
е-mail: vpu14@mail.uа
30 червня усміхнені та щасливі, радісні та горді, у сяйві квітів та святкового вбрання випускники ДПТНЗ «Роменське ВПУ» прощалися із рідним училищем, викладачами, майстрами в/н, своїми одногрупниками.
Привітати їх прийшли друзі, батьки, рідні, які зі сльозами на очах проводжали учнів у доросле самостійне життя.
Позаду хвилюючий останній екзамен та захист дипломних робіт, а попереду - безліч можливостей для самореалізації, здійснення мрій і задумів.
На свято завітали почесні гості: міський голова м.Ромни Сергій Салатун, секретар міської ради Володимир Книга та священник-настоятель Всіхсвятської церкви, отець Димитрій Долгий, які привітали випускників із закінченням Роменського ВПУ, що стало для багатьох другою домівкою та побажали міцного здоров`я, сімейного благополуччя і здійснення мрій в особистому й професійному житті.
Винуватців свята поздоровив директор ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Павло Помаран, який наголосив, що випускники професійно-технічного навчального закладу – це висококваліфіковані робітники, від реалізації професійних навичок, вмінь та здібностей яких, залежить майбутній розвиток і конкурентоспроможність підприємств та установ не тільки Роменщини, Сумської області й країни загалом, та побажав молодим фахівцям творчих і професійних злетів й успіхів у всіх починаннях.
З материнською теплотою та найкращими побажаннями на щасливе майбутнє, звернулася до юнаків і дівчат класний керівник групи ПП-3 Світлана Яцменко. Зворушливі слова на адресу дітей прозвучали від найрідніших людей – батьків.
Благословив випускників на добру путь священик-настоятель Всіхсвятської церкви, отець Димитрій Долгий.
Музичні вітання в дарунок всім випускникам пролунали від учнів та викладачів навчального закладу.
Після святкового концерту юнаки та дівчата вийшли на подвір`я училища, де випустили в небо повітряні різнокольорові кульки та голубів як символ прощання з дитинством.
Бажаємо випускникам ДПТНЗ «Роменське ВПУ» 2015 року успіхів у подальшому житті, натхнення, наполегливості та міцного здоров`я!
Робота колективу училища у 2014-2015 навчальному році була підпорядкована головні меті: підготовці висококваліфікованих конкурентоспроможних робітників і спеціалістів. Навчально-виробничий процес впроваджувався відповідно до Річного плану роботи Роменського ВПУ на 2014-2015 навчальний рік, який був розглянутий на засіданні педагогічної ради училища, протокол № 8 від 29 серпня 2014р. та затверджений директором училища.
Діяльність навчального закладу здійснювалась у відповідності з Конституцією та законами України “Про освіту”, “Про профтехосвіту”, “Положення про ВПУ“, наказом МОН України «Про затвердження Типової базисної структури навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах», іншими наказами і рекомендаціями Міністерства освіти і науки, управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Статуту училища, а також згідно інструктивно-методичних рекомендацій державних органів влади.
У навчальному закладі працює 118 осіб, з них 69 педагогічних працівників.
На 2014-2015 н.р. училищу був встановлений план державного замовлення кваліфікованих робітників – 200 чол. та молодших спеціалістів – 45 чол., фактично набрано 203 учнів кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів – 45 учнів, що становить 101%.
На початок 2014-2015 навчального року загальний контингент учнів складав 667 учнів.
Прогнозований контингент на 2015-2016 н. р. становить – 675 учнів, із них:
- перехідний контингент – 455 учнів;
- новий набір – 220 учнів.
Колектив училища в цілому виконав поставлені завдання, відображені в Річному плані роботи Роменського ВПУ на 2014-2015 навчальний рік.
Всі професії, за якими здійснюється підготовка робітничих кадрів, забезпечені кваліфікаційними та освітньо-кваліфікаційними характеристиками, пакетами комплексно-методичного забезпечення професій відповідно до кожного розряду. Переліки навчально-виробничих робіт розробляються в розрізі семестрів і визначають ті роботи, які учні виконують з метою оволодіння вміннями, навичками, що і передбачено програмою виробничого навчання.
В майстернях, лабораторіях створені належні умови для повноцінного виконання робочих навчальних планів і програм. Постійно здійснюється поповнення основними засобами навчання, матеріалами, сировиною, засобами індивідуального та колективного захисту, спецодягом. Робочі місця учнів та майстрів виробничого навчання відповідають вимогам виробничої культури і технічної естетики. Санітарний стан приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.
В майстернях та лабораторіях училища проводяться заходи з енергозбереження та економії ресурсів. Проведена заміна окремих віконних блоків на теплозберігаючі склопакети, поступово йде заміна ламп розжарювання на енергозберігаючі.
Завдяки участі у навчально-виробничому процесі компетентних майстрів виробничого навчання, які цілеспрямовано реалізовують можливості кожного заняття, використовують власні методики навчання і виховання, більшість учнів їх груп демонструють достатній і високий рівень професійної підготовки та готовності до роботи на виробництві.
У 2014 році училище здійснило випуск 259-ти учнів, в тому числі молодших спеціалістів – 30 чол., а саме:
- 173 чоловіки працевлаштовані (за професією - 93%);
- 72 чоловіки з числа випускників продовжили навчання, в т.ч. 69 випускників навчається в нашому навчальному закладі; 3 чоловіки стали студентами ВНЗ;
- 11 випускників знаходяться у відпустці по догляду за дитиною;
- 1 чоловік призваний до Збройних Сил України.
На підприємствах міст Сумської області працевлаштовані – 60% від загальної кількості працевлаштованих випускників, на підприємствах сільської місцевості – 28%, за межами Сумської області - 12%.
За результатами моніторингу щодо працевлаштування випускників маємо наступні результати:
-високий рівень задоволеності складає – 68,7%,
-середній – 31,3%,
-низький -0%.
Змінили місце роботи – 56 випускників, що складає - 32% від загальної кількості, з них:
-з причини не задоволення умовами праці - 15 чоловік;
-з причини незадоволення заробітною платою - 29 чоловіки;
-з причини вступу до навчальних закладів -8 чоловік;
-з причини служби у ЗСУ- 3 чоловіки.
В 2014 році 210 підприємств забезпечили робочі місця учням училища для проходження практики.
За роботи, виконані учнями у період виробничої практики протягом року надійшло 133 тисячі 460 гривень в т. ч.: на спец. рахунок –14 тис. 947 грн., на спонсорський - 118 тис. 513 грн., які спрямовуються на розвиток та удосконалення навчально-технічної бази училища.
Протягом року проведена робота зі створення банку даних баз практики. В ході цієї роботи з керівниками підприємств обговорювались питання про можливість проходження виробничої практики відповідно з вимогами навчальних програм, погоджувались програми практик за професіями відповідно з розрядами, обговорювались терміни проходження практики та питання оплати праці за фактично виконаний обсяг робіт. Банк даних налічує понад 200 назв підприємств, установ, організацій міста, району та області.
Постійно здійснюється пошук нових робочих місць. Укладаються угоди.
Під час проведення виробничого навчання в майстернях та лабораторіях, де створені всі умови для виконання плану виробничої діяльності, учнями училища виготовлялась продукція по замовленню та для власних потреб відповідно до професій.
Лабораторія будівельних матеріалів. Майстерня столярної, механічної – виготовлення вуликів, фугування та обстругування брусів та дошки, виготовлення каркасів віконних та дверних блоків, рейок, держаків на лопати, піддонів, ящиків для зберігання інвентарю, вішалок для одягу, штахетних огорож, улаштування каркасу підвісної стелі, улаштування каркасів під гіпсокартонне облицювання, облицювання поверхонь гіпсокартонними листами.
Лабораторія обладнання електричного зварювання плавленням. Майстерня електрогазозварювальна, слюсарна – технічне обслуговування та ремонт автомобілів, поточний ремонт мережі водопостачання та теплопостачання, виготовлення деталей згідно заданих розмірів, виготовлення лавочок, гойдалок, решіток, виготовлення та ремонт кузовів автомобіля, заміна пасків системи охолодження і системи живлення, заміна охолоджуючої рідини.
Лабораторія будівельних матеріалів з професії «муляр», «штукатур», «лицювальник – плиточник». Майстерня кам’яних та штукатурних робіт – мурування стін і перегородок із цегли, ремонт облицьованих поверхонь, ремонт штукатурки, облицювання стін цеглою, плиткою, улаштування стяжки з цементного розчину, штукатурення поверхонь.
Кухня - лабораторія з дегустаційним залом №1, №2 – надання послуг з обслуговування свят, виготовлення кулінарних та кондитерських виробів: пиріжків, тортів, тістечок, салатів, желе, рулетів, булочок, вареників, страв з риби, м’яса, овочів, морепродуктів.
Лабораторія конструювання та моделювання одягу. Швейна майстерня – пошиття спецодягу, комплектів постільної та столової білизни, сорочок, надання послуг з розкрою та обметування швейних виробів, виготовлення легкого жіночого одягу, чоловічих сорочок, поясних швейних виробів, ремонт одягу.
Магазин-майстерня – здійснює реалізацію чаю, кави, соків, канцтоварів, засобів гігієни, безалкогольних напоїв, морозива, цукерок, печива, виробів майстерень та лабораторій закладу.
Лабораторія технологій комп’ютерної обробки інформації. Лабораторія комп’ютерних мереж, програмного забезпечення – ксерокопіювання, набір та друкування тексту, послуги з користування мережею Інтернет, сканування, виготовлення бланків, заправка картриджів, ламінування та брошурування.
Протягом 2014 року було виконано та реалізовано виробів та товару на суму 443,5 тис. грн.
У 2015-2016 навчальному році планується розширення асортименту виробів електрозварювальної майстерні, надання нових видів послуг майстерні ремонту автомобілів, кам’яних робіт.
Зусилля працівників навчального закладу були спрямовані на підвищення рівня комфорту, безпеки праці, забезпечення належних умов для навчання учнів. Великий обсяг робіт проведено з ремонту навчально-матеріальної бази учнями, майстрами виробничого навчання та іншими працівниками закладу.
Зокрема виконані наступні види робіт:
Ремонтні роботи коридору четвертого поверху учбово-побутового корпусу:
- улаштування підвісної стелі;
- заміна віконних блоків;
- закладання ніш цеглою;
- ремонт системи опалення;
- заміна системи енергозабезпечення;
- улаштування панелей з ламінату, пластику;
- опоряджувальні роботи.
Ремонтні роботи вестибюлю та коридору першого поверху учбово-побутового корпусу:
- зняття старого покриття;
- ремонт системи опалення;
- заміна системи енергозабезпечення;
- заміна дверних блоків;
- улаштування підвісної стелі;
- улаштування стін із ламінату, пластику;
- опоряджувальні роботи.
Улаштування душових кабін, санітарних вузлів у гуртожитку:
- заміна віконних, дверних блоків;
- улаштування цегляних та гіпсокартонних перегородок;
- улаштування пластику на стелю;
- заміна системи енергозабезпечення;
- штукатурні роботи;
- ремонт мережі теплопостачання;
- улаштування санітарно-технічного обладнання.
Кімнати гуртожитку:
- заміна віконних, дверних блоків;
- облицювання стелі гіпсокартоном ;
- ремонт мережі тепло-, електропостачання;
- опоряджувальні роботи.
Ремонтні роботи санітарного вузла першого поверху учбово-побутового корпусу:
- зняття старого покриття;
- улаштування цегляних та гіпсокартонних перегородок;
- ремонт системи опалення, водопостачання;
- улаштування витяжної системи;
- заміна системи енергозабезпечення;
- влаштування стяжки;
- штукатурні роботи;
- облицювання стін, підлоги плиткою;
- заміна дверних блоків;
- улаштування натяжної стелі;
- опоряджувальні роботи.
Фарбування огорожі:
Роздягальня спортивного залу:
- зняття старого покриття облицювання;
- заміна сантехнічного обладнання;
- облицювання стін, підлоги плиткою.
Улаштування теплоізоляції стін учбового корпусу:
Майстерня з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин:
- заміна віконних, дверних блоків;
- улаштування підвісної стелі;
- улаштування панелей з МДФ;
- заміна системи енергозабезпечення;
- улаштування системи вентиляції;
- опоряджувальні роботи.
Кабінет географії:
- заміна віконних блоків;
- зняття старого покриття;
- улаштування підвісної стелі;
- ремонт системи опалення;
- заміна системи енергозабезпечення;
- ремонт укосів, шпаклювання стін, обклеювання стін шпалерами.
Вестибюль третього поверху учбово-побутового корпусу:
- улаштування підвісної стелі;
- улаштування стін із ламінату, пластику
Ремонт покрівлі входу у підвал гуртожитку:
- заміна дерев’яної конструкції покрівлі;
- кам’яні роботи;
- влаштування покриття із металу.
Продовжується робота над благоустроєм території навчального закладу.
Найбільш активні учні, які брали участь у зміцненні матеріально-технічної бази: Бойко Євгенія, Горошко Віталій, Жолобко Максим, Ігнатишин Олександр, Синенко Галина, Цупко Анастасія (група МШП-2), Воронов Олександр, Грінченко Олександр, Годун Сергій (група МШП-1), Гайдай Вячеслав, Жгир Володимир, Коплик Сергій, Міщенко Вячеслав, Ротенко Віталій, Хуторний Сергій (група БС-4).
Виховна робота в училищі проводилася згідно річного плану за напрямками: правове та превентивне виховання, громадянське виховання, національно-патріотичне виховання, морально-етичне виховання, трудове виховання, екологічне виховання, естетичне виховання, родинно-сімейне виховання, виховання здорового способу життя.
В основу виховної системи Роменського вищого професійно-технічного училища покладені принципи системності та послідовності, модель виховної роботи охоплює всі сфери процесу виховання, а в центрі поставлено формування особистості учня з її інтелектуальним, фізичним і духовним потенціалом.
Для забезпечення ефективної реалізації завдань виховання молоді в училищі був складений план роботи на навчальний рік, який містив:
- планування та організаційні заходи;
- виховну робота з учнями училища;
- роботу практичного психолога та соціального педагога;
- роботу гуртків та секцій;
- роботу методичної комісії класних керівників;
- заходи контролю за ефективністю виховного процесу.
Аналізуючи виконання запланованих заходів слід відмітити, що в них закладені всі найважливіші питання життєдіяльності учнівського та педагогічного колективу на 2014-2015 н.р. і в переважній більшості ці плани були виконані. У змісті планів висвітлені питання роботи з учнями пільгового контингенту та учнів, які перебувають на обліку в училищі та інших службах міста.
Класними керівниками проведено заходи з організації роботи органів учнівського самоврядування груп. За сприяння практичного психолога складені психолого-педагогічні характеристики груп та окремих учнів, визначено коло питань щодо методики виховання для обговорення під час проведення засідань методичного об’єднання класних керівників, органів учнівського самоврядування та батьківських зборів.
З метою національно - патріотичного виховання учнів здійснено оформлення експозиції у музеї бойової слави «Нові часи - нові герої», присвяченої учасникам АТО та експозиції в холі третього поверху «Слава Україні - Героям Слава!», присвяченої героям Небесної Сотні.
Протягом року в училищі були проведені заходи з патріотичного виховання:
-концерт патріотичної пісні;
-ярмарок - продаж «Дари осені», з метою збору коштів воїнам АТО;
-акція «Великодній кошик солдату»;
-флеш-моб «Заспіваймо пісню про Україну».
Значна увага приділялася правовому та превентивному вихованню, завданням якого є сприяти становленню активної позиції учнів щодо реалізації прав і свободи людини, надати основні правові знання, сформувати мотивацію та вміння, необхідні для відповідальної участі молоді в громадському житті, створити умови для набуття учнями досвіду громадянської дії, демократичної поведінки та конструктивної взаємодії, а також подолання безпритульності, бездоглядності дітей, проявів насильства та правопорушень серед неповнолітніх. В цьому напрямку було проведено ряд заходів, а саме:
- протягом року в училищі працювала Рада профілактики правопорушень. Проведено (станом на 01.06.2015 р.) дев’ять засідань;
- організовано зустрічі вихованців з працівниками ВКМСН, які провели бесіди з учнями та педагогічним колективом про кримінальну та адміністративну відповідальність неповнолітніх, наслідки порушення громадського порядку під час перебування на вулиці та після занять, насильство в сім’ї, його попередження та наслідки, відповідальність за незаконне зберігання наркотичних речовин;
- оновлено банк даних контингенту учнів, створено картотеку учнів схильних до протиправної поведінки та розроблено плани індивідуальної роботи з ними;
- проведено виховні заходи: акції «Ця рука нікого не вдарить», «Квітка толерантності», «Посміхнись, життя прекрасне», «Червона стрічка», години спілкування «Інтернет не лише друг», «Умій сказати - ні», виховні години «Збройні сили України - міць держави», «Я громадянин правової держави», «Формула здорового способу життя», «Джерела доброти» та ін..;
- проведено тижні правових знань під час яких, учням були роз’яснені окремі їхні права та обов’язки як громадян України. В рамках тижнів проведені вікторини диспути, присвячені різним галузям права.
Не менш важливим напрямом виховання учнів в училищі є національно-патріотичне виховання, формування національної свідомості та самосвідомості, любові до рідної Землі, свого народу, бажання працювати заради розквіту своєї держави, готовності її захищати. Розв’язання цього завдання має на меті прищеплення й розвиток в учнів цілого ряду якостей. З метою виховання у майбутніх громадян України патріотизму, критичного мислення, активної життєвої позиції в училищі було проведено:
- масові заходи до Дня визволення Роменщини та Дня Перемоги у Другій Світовій війні, марші миру, акції «За Мир, за Надію», «За чисту Україну», організовано роботу волонтерських загонів для допомоги людям похилого віку;
- конкурс стіннівок «Училище - наша родина»;
- виховні години в навчальних групах «Герої XXI століття», «Небесна сотня», «Козацькому роду нема переводу», «Що я знаю про рідний край»;
- заходи до дня Соборності України, до Дня Європи, присвячені річниці Перемоги у Другій світовій війні, пам’яті воїнів-інтернаціоналістів, пам’яті ліквідаторів аварії на ЧАЕС, пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, пам’яті загиблим в АТО.
Позакласні заходи патріотичного спрямування мали високий рівень та виховну цінність. Зокрема щороку проводиться зустріч з ветеранами за участю представників міської адміністрації. В обласному конкурсі волонтерських загонів «Ветеран живе поруч» навчальний заклад зайняв друге місце.
Актуальним напрямком виховної роботи залишається формування в учнів навичок культури здоров’я, безпечної поведінки, уміння робити єдино правильний вибір на користь здорового способу життя, підвищення рівня їх інформованості з питань профілактики тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу.
В цьому напрямку проведені наступні заходи:
- козацькі розваги, туристичні походи, участь у міських змаганнях до олімпійського тижня;
- акції «Міняю цигарку на цукерку», «Дерево здоров’я», конкурс плакатів «Здоровий світ здоровими очима»;
- виховні години «Бути здоровим модно», «Здоров’я людини - найвища цінність», які сприяли збереженню здоров’я учнів;
- виховний захід «Ти і наркотик», під час якого з учнями спілкувалися про небезпеку вживання наркотиків, роз’яснювали, що бажання бути модним в молодому віці – має негативні наслідки в майбутньому. Для відвертої розмови був запрошений лікар нарколог;
- відверта розмова «Життя прекрасне», метою якого було розглянути проблему суїциду, акцентувати увагу на позитив та щасливе життя;
- членами учнівського самоврядування проведено акцію по формуванню здорового способу життя «Здоров’я - безцінний скарб».
Формування та розвиток в учнів особистісних якостей та рис характеру, які є основою формування їх життєвих компетенцій – є завданням морально-етичного виховання. З цією метою в училищі проводились бесіди та виховні години:
- «Спілкування в моєму житті»;
- «Милосердя - краса нашої душі»;
- «Поспішайте творити добро»;
- заняття з елементами тренінгу «Поважай себе та інших».
Особистісному розвитку та становленню учнів сприяють участь кращих вихованців у конкурсах «У пошуках нових зірок», обласному конкурсі «Учень року».
Велика увага приділялась родинно-сімейному вихованню. В училищі проводились виховні заходи, направлені на збереження і примноження родинно-сімейних традицій:
- виховні години: «Сімейні традиції», «Без сім’ї нема щастя на землі», «Матір - берегиня роду»;
- концерт до 8 березня, на який були запрошені матері кращих учнів училища.
В рамках художньо-естетичного виховання проводились заходи по відзначенню пам’ятних і знаменних дат видатних людей. Традиційно проводяться загальноучилищні заходи до державних, професійних, календарних свят.
Постійно ведеться робота по соціальному захисту і підтримці учнів-сиріт і учнів, позбавлених батьківського піклування, та соціально незахищених категорій. Всі учні незахищених категорій отримують пільги, доплати, компенсації згідно чинного законодавства. Щороку традиційно проводиться захід «В гостях у Святого Миколая» для ветеранів праці училища та учнів пільгових категорій.
Якісно збільшилась зайнятість учнів у гуртках художньої та технічної творчості, спортивних секціях.
У навчальному закладі діють та успішно розвиваються спортивні гуртки та гуртки художньої самодіяльності. Зокрема, в училищі працюють гуртки: сучасного співу, драматичний, «Мукасолька», «Молодіжний квартал», декоративно - прикладного мистецтва, «Етюд», «Юний журналіст», комп’ютерного відеомонтажу, «Юний дизайнер», спортивні - теніс, волейбол, міні - футбол, баскетбол, легка атлетика, загальна фізична підготовка.
Систематична, цілеспрямована діяльність щодо залучення учнів до різних форм позаурочної роботи має певні результати. Учні училища – призери та переможці багатьох конкурсів. Так, за підсумками 2014-2015н.р. навчальний заклад став:
- переможцем міжнародного конкурсу «Шкільних медіа» за телерепортаж у номінації «Краща мультимедійна редакція» та лауреатом конкурсу за газету «Калейдоскоп» ( керівники гуртків Мартинішина Ю.Ю., Рибкіна В.В.) ;
- дипломантом в обласному фестивалі художньої самодіяльності «Таланти профтехосвіти» та переможцем у номінації «Вокал (дует)» серед учнів та працівників ( викладач Полежай Н.А. та учень училища Свічкар Станіслав), переможцем у номінації «Автор пісні» серед учнів - учень училища Мана Владислав.
- дипломантом обласного конкурсу «Учень року» у номінації «Сучасний учень року» стала учениця училища Орел Юлія.
По спортивних досягненнях маємо такі результати в обласній спартакіаді:
- міні-футбол серед юнаків – І місце,
- волейбол – ІІІ місце,
- міні-футбол серед дівчат – ІІІ місце,
- баскетбол –ІІІ місце,
- легкоатлетичний крос – ІІІ місце.
Всього у 2014-2015 н.р. було охоплено організованими формами зайнятості понад 350 учнів училища, з них : учнів - сиріт - 7; учнів - інвалідів - 4; учнів з малозабезпечених сімей - 5 ; учнів, які перебувають на внутріучилищному обліку - 18.
Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями в училищі є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, викладачів, майстрів виробничого навчання і адміністрації. Виходячи з цього, в училищі визначено головні завдання в роботі з обдарованими дітьми:
- створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих учнів;
- розробка і поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій
- навчання і виховання;
- створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу викладачів.
Організаційна робота в навчальному закладі здійснюється за такими напрямками: удосконалення творчого потенціалу викладачів, майстрів виробничого навчання, організація роботи з обдарованими учнями; визначає постійний психологічний патронаж усіх учасників навчально-виховного процесу; поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.
На виконання поставлених завдань в училищі створено «Банк даних обдарованих учнів Роменського ВПУ». Для узгодженої роботи адміністрації училища, викладачів, практичного психолога в навчальному закладі, як і в кожного із викладачів, розроблені заходи по роботі з даною категорією учнів. Кожен викладач оформив матеріали для роботи з даною категорією учнів: діагностичну картку обдарованої дитини, анкети для виявлення творчих здібностей, поради психологів педагогічним працівникам та батькам щодо методів роботи з даною категорією вихованців, завдання поглибленої складності з відповідних навчальних предметів та програми факультативних курсів.
Активно працюють з обдарованими учнями викладачі: Яцменко CM., Новак О.І., Карпенко В.А., Омеляненка О.В., Філімонової О.А., Дівенко І.О., Рибкіної В.В., Пугач Т.М., Скляр А.А., Сененко А.А., Яцменко С.М., Чепурко І.Г., Жадько І.В.; майстри виробничого навчання: Помаран Т.М., Гречаник М.І., які активно залучають учнів до пошукової діяльності, опрацювання навчальних матеріалів з додаткової літератури та джерел Інтернету.
Стимулювання пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних вправ та творчих завдань, відбувається із залученням їх до організації та проведення тематичних тижнів, конкурсів професійної майстерності, участі в предметних олімпіадах, проведення нестандартних уроків та залучення їх до факультативних занять, де вихованці мають можливість поглибити і розширити св
Державне свято – день прийняття Конституції України – відзначали роменці та вся українська громада 28 червня.
З нагоди 19-ої річниці Конституції України, громада Роменщини зібралася у підніжжя пам’ятника Тарасу Шевченку, де відбувся урочистий мітинг, в якому взяли участь міська та районна влада, представники громадських організацій та політичних партій, керівники та працівники установ, підприємств, організацій, молодь міста й району.
Участь у мітингу також взяли педагогічний та учнівський колективи Державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське Вище професійне училище», які поклали квіти до пам’ятника.
У цьому році за підтримки адміністрації ДПТНЗ «Роменське ВПУ» кращі учні училища були нагороджені екскурсією до історичної пам’ятки – гетьманської столиці м. Батурин.
Своєю величністю вразили палац останнього гетьмана лівобережної України Кирила Розумовського, а також реконструйована цитадель козацьких часів. Не залишилися без уваги велика колекція заповідника, в якому зберігається більше 15 тис. експонатів козацького періоду.
Чарівна природа, гарний настрій сприяли активному відпочинку всіх учасників екскурсії.
На фото: Під час екскурсії
19 червня 2015 року (за ініціативи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, при підтримці департаменту професійно-технічної освіти МОН України та Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України) на базі державного професійно-технічного навчального закладу "Роменське вище професійне училище" відбувся науково-практичний семінар за темою "Управління розвитком професійно-технічної освіти в регіоні".
У роботі семінару взяли участь Олена Попова, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації; Сергій Таран, головний спеціаліст департаменту професійно-технічної освіти МОН України; Валентина Радкевич, директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; Олена Чхайло, директор навчально-методичного центру ПТО в Сумській області; Сергій Салатун, міський голова м. Ромни; наукові співробітники Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; директори професійно-технічних навчальних закладів області; члени творчої групи експериментального професійно-технічного навчального закладу всеукраїнського рівня ДПТНЗ "Роменське ВПУ".
Учасники науково-практичного семінару заслухали виступи з питань концептуальних засад розвитку професійної освіти в Україні (Таран С.Ф.); управління якістю ПТО в умовах регіонального ринку праці (Попова О.І.); науково-методичного забезпечення управління якістю професійної освіти і навчання (Радкевич В.О.); управління конкурентоспроможністю ПТНЗ на ринку освітніх послуг (Свистун В.І.); формування уявлень про кар"єрний розвиток майбутніх кваліфікованих робітників (Орлов В.Ф.); соціально-партнерські проекти в управлінні конкурентоспроможністю ПТНЗ тощо.
Павло Помаран, директор Роменського вищого професійного училища ознайомив присутніх з проміжними результатами дослідно-експериментальної роботи з упровадження маркетингового управління професійно-технічним навчальним закладом.
Під час семінару було обговорено сучасні принципи управління професійно-технічним навчальним закладом, організацію системи контролю в управлінні розвитком ПТНЗ, шляхи розвитку соціального партнерства у сфері ПТО, інші актуальні питання розвитку професійної освіти в регіоні.
За результатами роботи прийнято Рішення науково-практичного семінару щодо подальшого вдосконалення управління професійною освітою та професійно-технічними навчальними закладами.