Професійна освіта спрямована на забезпечення професійної самореалізації особистості формування її кваліфікаційного рівня, створення соціально активного, морального та фізично здорового національного виробничого потенціалу, який має посідати важливе місце у технологічному оновленні виробництва, впровадження досягнень науки та техніки в практику. Саме з цією метою у Роменському ВПУ кожного року походять тижні професійної майстерності.
Методичною комісією майстрів та викладачів за напрямом «Будівництво» було організовано та проведено тиждень будівельних професій, який проходив із 18 по 22 лютого 2019 р., з метою активізації роботи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів їх роботи, спрямованих на підвищення якості підготовки конкуренто – спроможних кваліфікованих робітників, всебічного розвитку учнів та підвищення їх інтересів до вивчення предметів професійно – теоретичної та професійно практичної підготовки.
Розпочався він із демонстрації на першому поверсі відеоматеріалів «Моя професія – професія майбутнього», «Сучасні технології виробничого процесу» та «Історія розвитку будівельних професій», які інформувати всіх про новини у галузі будівництва, знайомили із сучасними матеріалами та технологіями роботи з ними.
18.02. майстром в/н проведено відкритий урок виробничого навчання на тему: «Мурування конструкцій середньої складності із цегли» у гр. МШП-3.
На фото: відкритий урок у гр. МШП-2 на тему: «Загальні відомості про теплоізоляційні матеріали»
20.02. викладачем Новак О. І було проведено відкритий урок у гр. МШП-2 на тему: «Загальні відомості про теплоізоляційні матеріали», під час якого вона знайомила учнів із способами і правилами укладання рядових плиток на основу при настиланні підлоги.
На фото: відкритий урок у гр. МШП-2 на тему: «Загальні відомості про теплоізоляційні матеріали»
Протягом тижня відбувся перший етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів за професією «Штукатур», який проводиться з метою виявлення обдарованих учнів, підвищення їх професійної майстерності та розвитку творчих здібностей,постійного поповнення і поглиблення знань з нової техніки та технології мурування конструкцій, освоєння учнями високопродуктивних методів праці.
При проведені теоретичного туру конкурсу учні відповідали на питання з предметів професійно-теоретичної підготовки: «Матеріалознавство»; «Технологія кам`яних робіт»; «Охорона праці»; «Будівельне креслення». Практична частина проходила у майстерні мулярів.
За підсумками роботи журі, було прийнято рішення: за участь у конкурсі фахової майстерності за професією «Штукатур» визначити переможців:
Костюк Михайло, гр. МШП-2, - І місце;
Лобань Ігор, гр. МШП-3, - ІІ місце;
Горбовий Назар, гр. МШП-3, - ІІІ місце.
На фото: конкурс фахової майстерності за професією «Штукатур»
21.02. із метою орієнтування молоді до навчання за професіями, які здійснює навчальний заклад, до училища були запрошені учні шкіл №4 і №5, для яких було організовано профорієнтаційний захід «Містечко веселих майстрів». Вони ознайомилися з навчальною базою, з презентаціями професій, які представляли професії «муляр, штукатур, лицювальник – плиточник». Зацікавив школярів майстер-клас «Опорядження поверхонь за сучасними технологіями», під час якого було проведено практичний показ прийомів робіт.
На фото: профорієнтаційний захід «Містечко веселих майстрів»
22.02. викладачем Бурносом В.М. було проведено кінолекторій для учнів гр.МШП-3 «Застосування сучасних стінових матеріалів та інноваційних технологій у будівництві», на якому розглядалося застосування клінкерної цегли, різних видів будівельних блоків та панельно-каркасне будівництво.
22.02 відбулося засідання круглого столу: «Розвиток творчого мислення учнів при проведенні уроків теоретичного та практичного навчання за напрямом «Будівництво», на якому практичний психолог Радчук Н. А. надала поради викладачам та майстрам щодо способів та шляхів розвитку творчої уяви молоді при конструюванні будівель.
На засіданні методичної комісії будівництва було підведено підсумки предметного тижня та намічено подальші заходи профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, з учнями училища для залучення їх на ІІІ ступінь навчання. Предметний тиждень будівельних професій дав змогу кожному учаснику навчального процесу міцніше та глибше оволодіти відповідними знаннями та вміннями, вдосконалити свої здібності, проявити ерудицію, інтелект, кмітливість й отримати безліч позитивних емоцій.