У рамках реалізації проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення професійної освіти України» 1-2 травня 2024 року проведено ряд заходів для керівників та майстрів виробничого навчання закладів-реципієнтів проєкту, які здійснюють підготовку за професією «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування».
Серед учасників тренінгу «Мислення в креативний спосіб», проведених для керівників закладів професійної освіти, директор ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Памаран Павло Іванович.
У ході програми тренінгу керівники закладів виконували практичні завдання, індивідуальні вправи, засвоювали креативні техніки своєї роботи, які повинні впроваджуватися у стратегію закладу.
Під час форуму «Будуємо профтех: кращі практики» обговорювалися сучасні тенденції розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти, шляхи для залучення бізнесу, ключові зміни для роботодавців у новому законі про професійну освіту і потребу в кадрах будівельної галузі.
Дмитро Завгородній, заступник міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, наголосив на посиленні співпраці між освітянами та підприємцями, навчанні майстрів виробничого навчання та викладачів закладів освіти.
Ніна Іларіонова, керівниця напряму «Організаційний розвиток закладів профосвіти» вбачає, що з кожним наступним заходом, проведеним у рамках реалізації проєкту EdUP, відчувається підвищення якості фахової підготовки майстрів виробничого навчання; здійснюється вдосконалення матеріально-технічної бази у навчально-практичних центрах закладів за рахунок наданого обладнання проєктом. Зазначила, що за статистикою найбільша кількість створення навчально-практичних центрів у будівельному секторі. Кращий досвід їх створення - це результат співпраці закладів, місцевої влади та бізнесу.
У ході форуму учасники ознайомилися з моделлю підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання; ключовими навичками управлінця, якими володіє сучасний керівник закладу освіти; платформою Junior, що створена для взаємодії випускників закладів професійної освіти з роботодавцями; подальшими кроками проєкту, направленими на розвиток професійної освіти.