Наш девіз: "Хто не йде вперед - йде назад. Стану нерухомості не існує."

.

ДПТНЗ "Роменське ВПУ"
Наша адреса:
42000, Сумська обл.,
м.Ромни, вул.Коржівська, 44
Контактні телефони:
(05448) 5-19-56, 5-19-67, 5-12-71
Факс: (05448) 5-12-71
vpu14@ukr.net

Відповідальна особа з питань консультаційної допомоги:

Ірина Гулак, 096 744-93-21, 066 449-81-99

Відповідальна особа за сайт:

Юлія Іщенко, 068 062-62-94

Меню сайту

     Нещодавно відбулася надзвичайно зворушлива подія – зустріч учнів із випускником нашого закладу освіти, ветераном російсько-української війни. Метою зустрічі було не лише вшанування героїзму та мужності українських захисників, а й виховання у молоді почуття патріотизму, відповідальності та поваги до тих, хто став на захист Батьківщини.
     Ветеран, який колись сидів за цими ж партами, поділився своїм життєвим шляхом: від професійного навчання і до участі у бойових діях. Його розповідь торкнулася не лише труднощів військової служби, а й цінностей, які стали дороговказом у найважчі моменти – дружби, взаємовиручки, любові до рідної землі.
     Учні слухали з великою увагою, адже це була щира і правдива історія людини, котра не за підручниками, а власним прикладом довела, що таке відданість і мужність. Учні ставили багато запитань: про те, як війна змінила його погляд на життя, що допомагає не здаватися, які риси характеру варто виховувати в собі, аби бути сильним.
    Особливо цінними стали слова випускника про важливість освіти, професійного зростання та віри в себе. Він наголосив, що саме молодь сьогодні має продовжувати справу відбудови країни та творення майбутнього.
    Такі заходи формують у молодого покоління розуміння того, що справжній патріотизм починається з маленьких щоденних кроків – від поваги до своєї історії - до готовності відповідати за долю країни.

  

  

     У рамках реалізації Проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення професійної освіти в Україні» (EdUP ) викладач спецдисциплін ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Роман Берко долучився до проведення тренінгу від компанії «Geberit», який відбувся у Києві на базі навчального центру компанії.
     Під час тренінгу педагогічні працівники ознайомилися з презентацією навчальних модулів: «Duofix 4.0» «Санвузли для людей з інвалідністю».
     Учасники тренінгу взяли участь практичній частині модуля «FlowFit», обмінялися досвідом впровадження сучасного обладнання та інсталяції.
     Експертами компанії Geberit проведено індивідуальні консультації. Geberit – європейський лідер ринку сантехнічних виробів, виробничі потужності якого охоплюють 30 заводів, один з яких розташований в Україні.

 

   

     Сьогодні вкрай важливим питанням залишається формування у молоді свідомого ставлення до питань безпеки життєдіяльності. Саме з цією метою у групі ММ-1 відбулася виховна година, де учні ознайомились  із професією сапера, її значенням у наш час, сформували уявлення про небезпеку мін, вибухових предметів та необхідності безпечної поведінки.

     Виховна година розпочалася з бесіди про роль саперів у війнах минулого та сучасні виклики, які постали перед Україною. Учні дізналися, що робота сапера сьогодні – це не лише військова справа, а й важлива миротворча діяльність: розмінування територій, знешкодження вибухонебезпечних предметів, навчання населення правилам поведінки.

   

     Для кращого розуміння теми учасники переглянули відеоролик про роботу саперів. Було наведено приклади героїзму військовослужбовців, які щодня рятують життя цивільних.

     Особливу увагу приділили правилам поведінки у разі виявлення підозрілого предмета: не торкатися; не пересувати; повідомити дорослих та відповідні служби.

     Здобувачі освіти  активно брали участь у дискусії, ставили запитання та ділилися думками про те, наскільки важлива ця професія для захисту життя та мирного майбутнього. Виховна година допомогла сформувати усвідомлення того, що сміливість, дисципліна та професіоналізм саперів заслуговують на велику повагу.

     Спецпроєкт ШоТам про професійну освіту - результат співпраці онлайн-видання, МОН та проєкту ЕdUP, де розповідаються надихаючі історії студентів та викладачів професійної освіти з різних регіонів України.
     Історії демонструють, як заклади професійної освіти змінюють підходи до навчання, готують фахівців, затребуваних на ринку праці та критично важливих для відбудови країни.
     Посилання на різні історії, статті на сайті, дописи в соцмережах, відеосюжети. Перегляньте посилання та підтримайте колег зі свого регіону.

Cтатті:

«Не став економістом, а обрав майстерню — тепер керує сучасним профтехом у Львові» (Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва) сайт Шо Там, Facеbooк, Х;
«Нам відбудовувати країну». Випускник профтexy став підприємцем i бере на роботу інших студентів (Вище художнє професійно-технічне yчилищe 5 м. Вінниці) сайт Шо Там, Facеbooк, Х.

Відео:

«Майбутня сантехнікиня: як 17-річна учениця руйнує гендерні стереотипи» (м. Львів) Facеbooк, Іnstagram, УouTube;
«Як 19-річний хлопець став затребуваним сантехніком-зварником» (м. Дніпро) Facеbooк, Іnstagram, УouTube;
«Як  17 років працює  зварником та готується відбудовувати Україну» (м. Запоріжжя) Facеbooк, Іnstagram, УouTube;
«Розумна милиця, що рятує життя: винахід 17- річного  українця» (м. Свалява) Facеbooк, Іnstagram, УouTube;
«Як електрик очолив рідний ліцей та змінив уявлення про профтехосвіту» (м. Чернігів) Facеbooк, Іnstagram, УouTube;
«Інтерактив замість лекцій: як викладач із Житомира змінює профтехосвіту» (м. Житомир) Facеbooк, Іnstagram, УouTube.

Гортайки

«Історія випускника профтеху,  який монтує вежі по всій  країні› («Прилуцький професійний ліцей» Чернігівсы‹ої обласної ради) Facеbooк, Іnstagram;
«Підприємець у 19. Історія випускника профтеху, який уже має власну справу» (Полтавське вище міжрегіональне професійне училище) Facеbooк, Іnstagram;
«Від студента до викладача профтеху» (Державниий навчальний заклад
«Краматорське вище професійне торгово-кулінарне училище») Facеbooк, Іnstagram;
«Роботи багато, а будівельників не вистачає» (Київський професійний коледж  цивільного будівництва) Facеbooк, Іnstagram.

МОН N°- 5/1968-25 від 17.09.2025

 

     Проблема булінгу в освітньому середовищі сьогодні набуває особливої актуальності. Систематичне приниження та агресивна поведінка серед однолітків призводять до психологічних травм, соціальної ізоляції та зниження успішності. Завдання педагогів полягає не лише в інформуванні учнів про небезпеку булінгу, а й у формуванні активної позиції щодо його попередження та подолання. Однією з ефективних форм роботи є проведення тренінгових занять, дискусій, ситуаційних вправ, що базуються на інтерактивних методах навчання.

     В рамках Тижня протидії булінгу в училищі були заплановані заходи з метою формування в учнів знань про булінг та його види, розвиток навичок конструктивної взаємодії, вироблення алгоритмів дій у випадках прояву цькування.

    

     Здобувачі освіти  не лише отримали необхідну інформацію, але й навчились застосовувати знання на практиці, моделюючи конструктивну поведінку в конфліктних ситуаціях. Впровадження таких інтерактивних занять є важливим кроком до формування культури толерантності й взаємоповаги в учнівському середовищі.

  

Сторінка 5 із 28

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Офіційний сайт президента України     Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України     Сумська Обласна Державна Адміністрація     Сумський Державний Університет     Інститут професійно-технічної освіти НАПН України     Департамент освіти і науки Сумської ОДА    Національна академія педагогічних наук України     Державне підприємство     Навчально-методичний центр Професійно-технічної освіти у Сумській області

© 2007-2020 ДПТНЗ "Роменське ВПУ". Офіційний сайт

ДПТНЗ "Роменське ВПУ"
Наша адреса:
42000, Сумська обл.,
м.Ромни, вул.Коржівська, 44
Контактні телефони:
(05448) 5-19-56, 5-19-67, 5-12-71
Факс: (05448) 5-12-71
vpu14@ukr.net

Відповідальна особа з питань консультаційної допомоги:

Ірина Гулак, 096 744-93-21, 066 449-81-99

Відповідальна особа за сайт:

Юлія Іщенко, 068 062-62-94

Меню сайту