Щорічно у жовтні за фінансової підтримки Міністерства молоді і спорту проходить Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival, що має на меті розвиток та популяризацію української соціальної реклами. Серед тематичних пріоритетів фестивалю: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, гендерна рівність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин. Цьогоріч фестиваль проходив уже вп`яте. Оцінювало роботи журі, представлене українськими та європейськими рекламістами, режисерами, спеціалістами сфери медіа, кіно та реклами. Серед них: креативний директор Tabasco Group Олександр Смірнов, представники креативного агентства PROVID Олена Гук та Влад Галяпа, офіційна представниця Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні Ірина Кузнєцова, директор Гогольfest Максим Демський, кінокритик Володимир Войтенко, представники міжнародних організацій, правозахисники.
ДПТНЗ «Роменське ВПУ» також взяло участь у фестивалі Molodiya Festival`16 із соціальним роликом «Здоровий спосіб життя» (відео можна переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=opd4VcbsxeY ).
15 жовтня у Києві відбулося нагородження призерів та переможців фестивалю, які на розгляд суворого журі представили тільки найсвіжішу соціальну рекламу. До участі у фестивалі конкурсантами була надана соціальна відеореклама тривалістю до однієї хвилини на будь-яку соціальну тематику. Кращі роботи фестивалю отримали грошові винагороди, ротацію у ЗМІ та в мережі кінотеатрів «Планета Кіно». Роботи цілий рік будуть демонструватися в рамках мандрівного фестивалю Molodiya Festival у багатьох містах країни та за кордоном.
На жаль, відеоролик Роменського ВПУ не потрапив до фіналу, та це дало поштовх для подальшого розвитку та вдосконалення роботи в напрямку соціальної реклами.