Наприкінці жовтня, згідно плану, пройшло чергове засідання «Школи починаючого педагога», у ході якого досвідчені педагогічні працівники ділилися своїм досвідом, а молоді викладачі та майстри виробничого навчання удосконалювали свої знання та навички.
Про загальні вимоги до уроку, типи уроків та їх структуру розповів починаючим педагогом методист Роменського ВПУ Чернобук Геннадій Григорович. Він також поінформував про уроки виробничого навчання, підготовку до них, вимоги й аналіз. Та звернув увагу на форми контролю навчальних досягнень учнів та як правильно їх використовувати у своїй роботі.
На особливостях уроку в системі особистісно орієнтованого навчання, його завдання, ознаки, основні компоненти й структуру сучасного уроку звернула увагу в своїй доповіді практичний психолог навчального закладу Радчук Надія Анатоліївна, яка також наголосила на формах і методах, які сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу.
Заняття було проведено з елементами тренінгу, а це сприяло не тільки засвоєнню та практичному закріпленню отриманих знань молодими викладачами, а й покращенню їх настрою та психічної стабільності, поліпшенню суб’єктивного самопочуття та зміцненню психологічного здоров’я.