Значну роль у формуванні інтересу до навчальних дисциплін відіграють предметні тижні, які традиційно проводяться в Роменському вищому професійному училищі. Біологія, хімія та географія – одні з найцікавіших предметів, які вивчають учні. З 31 березня по 4 квітня в Роменському ВПУ пройшов предметний тиждень, присвячений цим наукам, і був справжнім святом творчого та нестандартного підходу до навчання та виховання учнів.
За мету були поставлені такі завдання: узагальнити і розширити знання учнів з біології, хімії, та географії, розкрити значення цих предметів в житті людини, виховати дбайливе ставлення до природи, формувати практичні вміння і навички, сприяти екологічному вихованню учнів, свідомому ставленню до власного здоров’я, розвивати творче мислення, вміння логічно міркувати та викладати свої думки.
У рамках тижня були проведені цікаві виховні заходи, відкриті уроки, різноманітні ігри, конкурси та змагання, тематичні фотовиставки.
Тиждень розпочався виставкою стіннівок на природничу тематику, з яких учні дізналися багато цікавих маловідомих фактів про оточуючий світ.
У кабінеті хімії та біології працювала фотовиставка «Стоп-кадр», на якій було представлено фотографії рослин, вдалі знімки тварин у природі. Матеріали для виставки підготували учні 2-х курсів
Антропогенний вплив на навколишнє середовище та екологічні проблеми сьогодення активно обговорювалися учнями на виховному заході «Живе обличчя моєї Землі», який провела викладач географії Ірина Жадько.
Учні розглянули та проаналізували всі фактори негативного впливу руйнівної діяльності людини, запропонували свої методи збереження навколишнього світу.
У рамках тижня 1 квітня викладач хімії Алла Сененко провела виховний захід на тему «Хімія і мода», метою якого було ознайомлення та обговорення у колі зацікавленої молоді важливих питань становлення та розвитку моди у тісному поєднанні з досягненнями хімії.
Учасники заходу розповіли про цікаві факти з історії кравецтва, дизайну та стилю одягання, супроводжуючи все показом мод різних часів. Відеофільм та презентація на тему «Хімічний склад косметики» викликали змішані почуття, адже багатьох здивувала інформація про вміст небезпечних компонентів у декоративній косметиці. Консультант компанії «Оріфлейм» Тетяна Цюпка провела майстер-клас по нанесенню макіяжу для підлітків, акцентуючи увагу на особливостях використання косметологічних засобів. Тепла та невимушена атмосфера перетворила виховний захід на дружній діалог учнів та наставників.
Згідно плану проведення тижня, викладач географії Жадько Ірина провела відкритий урок на тему: «Японія. ЕГП, історико-культурні особливості країни. Природні умови й ресурси. Особливості населення країни. Галузева й територіальна структура господарства». У ході уроку учні проаналізували причини стрімкого розвитку країни, її природні багатства, історичні властивості
Пропаганда здорового способу життя, дбайливого ставлення до свого здоров’я, профілактика шкідливих звичок, розповсюдження елементарних знань з гігієни - стали основними постулатами виховного заходу «Молодь обирає здоров’я», який в межах тижня провела викладач хімії та біології Тетяна Марченко. Під час виховної години учні звернули увагу на фактори, що позитивно впливають на якість нашого життя: правильне харчування, спорт, відсутність шкідливих звичок, наявність хобі та захоплень, режим дня та позитивні емоції.
Учні групи КЗ-2 взяли участь у кінолекторії на тему: «Що ми знаємо про СНІД», який провела викладач хімії та біології Тетяна Марченко з метою сприяти ґрунтовному оволодінню учнями повної та достовірної інформації про ВІЛ (СНІД), про шляхи його передачі, ситуації ризику, розвінчати міфів та націлити на толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих людей, на усвідомлення та засвоєння шляхів запобігання ВІЛ-інфікування.
Нетрадиційність форм проведення заходів під час тижня біології, хімії та географії, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дали змогу педагогам та учням досягти вагомих результатів. Масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість, тому предметний тиждень залишив значний слід у свідомості й почуттях дітей, а відтак зіграв велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.