З метою виявлення й підтримки творчої індивідуальності педагога в підготовці й проведенні якісного сучасного уроку та висвітлення передового педагогічного досвіду в ДПТНЗ «Роменське ВПУ» проводиться конкурс «Мій найкращий урок» серед викладачів та майстрів виробничого навчання.
Цілі та завдання конкурсу:
- створення умов для розвитку ініціативи та творчого пошуку педагогів у застосуванні нетрадиційних форм організації навчально-виховного процесу;
- виявлення та використання ефективних сучасних інноваційних технологій навчання;
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнів;
- розповсюдження передового педагогічного досвіду.
На І етапі конкурсу педагогічні працівники підготували та подали в оргкомітет методичні розробки уроків, що містять інноваційні форми і методи навчання та виховання учнів.
Журі в складі: Помарана П.І. – директора ДПТНЗ «Роменське ВПУ», Рукавички Т.Я. – заступника директора з НМР, Гулак І.В. – заступника директора з НВР, Чернобука Г.Г. – методиста, Подоляки О.В. – методиста, Яцменко С.М. – голови методичної комісії викладачів гуманітарного циклу, розглянуло подані роботи та відібрало 6 найкращих планів уроків для участі у II етапі конкурсу.
Урок переможця І етапу конкурсу, викладача з професії «муляр, штукатур, лицювальник-плиточник» Новак О.І. на тему: «Характеристика гіпсокартонних листів, їх типи та способи обробки».
Урок переможця І етапу конкурсу, викладача географії Жадько І.В. на тему: «Японія. ЕГП, історико-культурні особливості країни. Природні умови й ресурси. Особливості населення країни. Галузева й територіальна структура господарства».
Урок переможця І етапу конкурсу, викладача спецдисциплін з підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» Шпаченко Н.І.на тему: «Улаштування теплоізоляції».
Урок переможця І етапу конкурсу, викладача спецдисциплін з професії «Монтажник інформаційно-комунікаційного устаткування» Мартинішиної Ю.Ю. на тему: «Принцип роботи з фінансовими системами Інтернет-банкінгу (на прикладі Приват-24)».
Урок переможця І етапу конкурсу, майстра виробничого навчання з професії «Муляр, штукатур, лицювальник-плиточник» Литвиненка В.Х. на тему: «Лицювання вертикальних гіпсокартонних поверхонь глазурованими плитками «врозбіг»».
Урок переможця І етапу конкурсу, майстра виробничого навчання з професії «Муляр, штукатур, лицювальник-плиточник» Товстоп’ят О.І. на тему: «Мурування кутів у півтори цеглини за багаторядною системою перев’язування швів».
У ІІ етапі конкурсу буде проведено 6 уроків, журі визначить переможців конкурсу.