Кожний майстер виробничого навчання має творчо підходити до своєї методики викладання і навчання учнів, бо саме вона суттєво впливає на формування професійної компетенції майбутніх спеціалістів та рівень їхньої кваліфікації.
Щоб поділитися своїм досвідом з колегами, проаналізувати методику викладання та вдосконалити її, мотивувати та активізувати діяльність учнів у навчальному процесі, майстер виробничого навчання Панченко Антоніна Іванівна провела відкритий урок на тему: «Накидання розчинової суміші ковшем, розрівнювання півтерком, правилом».
У ході уроку учні закріпили свої вміння і навички по накиданню розчинової суміші ковшем та навчилися розрівнювати розчинову суміш півтерком і правилом.
Майстер виробничого навчання провела вступний інструктаж з чітким визначенням всіх структурних елементів та використанням різноманітних методів навчання, використала методичні прийоми для активації діяльності учнів, застосувала інноваційні технології та зосередила увагу учнів на впровадженні передових методів виконання штукатурних робіт на виробництві. Вимогливо майстер також підійшов до питання безпеки праці, організації робочого місця та культури праці.
Інструктивна діяльність Антоніни Іванівни під час поточного інструктажу була орієнтована на диференційний та індивідуальний підхід до учнів під час відпрацювання ними прийомів виконання штукатурних робіт, раціональне використання робочого часу.
Урок пройшов у доброзичливій та творчій атмосфері.
При обговоренні уроку виробничого навчання свою оцінку та схвальні відгуки дали присутні: методист, старший майстер, майстри виробничого навчання, що свідчить про високий професіоналізм у організації та проведенні уроку майстра виробничого навчання Панченко Антоніни Іванівни.