Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу і підвищення педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання займають відкриті уроки, які допомагають на конкретних прикладах показати, які методи, прийоми і педагогічні засоби доцільно використовувати при вивченні більш складних тем програми. Під час відкритого уроку майстер має можливість показати, як краще, з мінімальними затратами часу, організувати продуктивне використання технічних засобів навчання та досягти максимального засвоєння учнями відповідного матеріалу.


19 грудня, з метою навчити учнів підготовляти виріб до примірки, закріпити уміння по організації робочого місця, вдосконалити прийоми по зметуванню бічних та плечових швів, сформувати навички по вметуванню рукавів та виховати відповідальне ставлення до роботи, обладнання та матеріалів, досвідченим майстром виробничого навчання Гречаник Марією Іванівною з учнями групи КЗ-2 був проведений відкритий урок на тему: «Організація робочого місця. Охорона праці. Ознайомлення з моделлю виробу, технічними умовами на виготовлення халата. Підготовка виробу до примірки».





Даний урок став яскравим прикладом справжньої школи педагогічної майстерності, на якому було продемонстровано і ще раз проаналізовано систему роботи майстра, його методику проведення поточного інструктажу, під час якого учні повторили та закріпили вивчений матеріал, організацію самостійної роботи учнів та активацію їхньої роботи вподовж уроку, використання роздаткового матеріалу та новітніх технологій навчання.











Досвід наших майстрів виробничого навчання є невичерпним джерелом живлення педагогічної майстерності і таланту, вагомим внеском у розвиток інноваційних методів і прийомів ефективного навчання молоді.