У грудні у Національній академії педагогічних наук України відбулося засідання науково-методичної комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Мета засідання – заслуховування звітів про дослідно-експериментальну роботу всеукраїнського рівня, що здійснювалась на базі навчальних закладів і установ професійно-технічної освіти, а також презентація нових програм інноваційної діяльності.
ДПТНЗ «Роменське ВПУ» представили: заступник директора Роменського ВПУ - Чернобук Геннадій Григорович та економіст Роменського ВПУ - Головко Тетяна Іванівна.
Відкрила засідання голова комісії Нелля Ничкало, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор. Валентина Радкевич, директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України виступила з доповіддю щодо ролі інноваційних процесів у розвитку професійно-технічної освіти. У роботі комісії взяли участь Вікторія Карбишева, заступник директора департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Віктор Паржницький, начальник відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, директори навчальних закладів та установ професійно-технічної освіти.
Звіт про діяльність експериментального педагогічного майданчика на базі ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Сумської області з теми «Організаційно-педагогічні умови вдосконалення управлінської діяльності у вищому професійному училищі» доповів заступник директора Роменського ВПУ Геннадій Чернобук.
Презентувала Програму дослідно-експериментальної роботи ДПТНЗ Роменське ВПУ з теми «Педагогічні основи управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки» економіст Роменського ВПУ Тетяна Головко.
У ході засідання учасники також поділилися досвідом роботи, висловили думки щодо нових підходів у навчання та виховання майбутніх кваліфікованих робітників.