Нещодавно на базі ЗОШ №10 відбулося методичне об`єднання практичних психологів міста Ромни. Психологи поспілкувалися на тему: «Психологічний супровід педагога загальноосвітньої школи під час атестації». Відвідала методичне об’єднання практичний психолог ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Надія Радчук.
Атестаційний період — надзвичайно важливий етап діяльності навчального закладу. Атестація відіграє важливу роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого колективу. Атестація педагогічних працівників спрямована на підвищення кваліфікації, професіоналізму, майстерності вчителя та покликана стимулювати його педагогічну діяльність, інтелектуальний розвиток та творчий потенціал. В атестаційний період педагог постійно відчуває напруження, стурбованість і стрес, що усклад¬нює взаємодію з ним. Тож, гармонійне поєднання роботи методичної та психологічної служб у період підготовки та проходження атестації педагогічним працівником допомагає педагогові психологічно налаштуватися та гідно пройти атестацію.
Психологи міста Ромни обговорили питання вибору методів роботи з педагогом, структури роботи практичного психолога з педагогічними працівниками, які атестуються, етапи взаємодії, умови реалізації психологічного супроводу тощо. При цьому, наголосили на основних завданнях та формах роботи практичного психолога під час атестації педагогічних працівників, серед яких: створення умов для психологічної підтримки; надання допомоги вчителю у можливості зрозуміти свої обмеження, сильні та слабкі сторони; надання рекомендацій для врахування індивідуально-психологічних особливостей педагога; допомога у розв’язанні професійних та особистісних проблем; робота над створенням сприятливого психологічного клімату у шкільному колективі.