Є у світі професії, які актуальні завжди. Одна з них – кухар. Разом з розвитком цивілізації удосконалювалися знання, вміння та професійні навички тих, хто пов’язав своє життя з приготуванням їжі. Тому можна сказати, що це – найдавніше ремесло.
Кухарська справа по-своєму унікальна. Дехто не сприймає її такою, вважаючи, що тут немає нічого складного. Однак, це далеко не так. Адже на кухні головне – професійні вміння, талант, почуття смаку, фантазія.
Саме таких професійних кухарів готує ДПТНЗ «Роменське ВПУ», в стінах якого учні набувають стійких умінь та навичок, що знадобляться їм у майбутній професійній діяльності, допоможуть стати майстрами своєї справи.
Про те, що в училищі навчаються талановиті учні, працюють творчі та професійні педагоги, вказує проведений із 24 по 28 квітня тиждень професії «Кухар, кондитер» та спеціальності «Харчові технології».
Планом тижня передбачалося проведення відкритих уроків, майстер-класів, заходів профорієнтаційного спрямування, до підготовки та проведення яких активно долучилися учні навчального закладу.
Протягом предметного тижня, метою проведення якого було формування пізнавального інтересу до вивчення спеціальних предметів, виховання любові до обраної професії, учні та педагогічні працівники показували свої здібності та таланти.
Розпочався тиждень із демонстрації відео- анонсу предметного тижня, демонстрації слайдів та презентаційна І-му поверсі навчального корпусу.
25 квітня проведено виставку відео-колажів «Я в своїй професії». Учні груп з професії «Кухар, кондитер», куратори груп влаштували ярмарок кондитерських виробів власного виробництва.
Члени методичної комісії організували і провели відкриті уроки та майстер-класи, заходи профорієнтаційного спрямування. Майстер виробничого навчання Євгенія Новікова провела відкритий урок у групі КК-2 на тему «Технологія приготування риби запеченої під майонезом». Викладач спецдисциплін Олена Філімонова провела позакласний захід «Культура споживання їжі. Етикет за столом».
У рамках тижня 26 та 27 квітня з метою профорієнтаційної роботи училище відвідали учні випускних класів загальноосвітніх шкіл міста.
На першому поверсі навчального корпусу гості ознайомились з творчими роботами учнів з професії «Кухар, кондитер». Майбутні фахівці та куратори груп представляли професії та спеціальність «Харчові технології». Майстер-клас із приготування коктейлів продемонстрували учні групи фахових молодших бакалаврів Щербина Катерина та Байдик Віталіна.
Відвідувачі одержали цікаву інформацію, отримали інформативно-довідковий матеріал.
З метою ознайомлення майбутніх вступників з матеріально–технічною базою училища та проведення роз’яснювальної роботи щодо особливостей вступу, учні випускних класів відвідали навчальні аудиторії, майстерні та лабораторії закладу освіти. У майстернях та лабораторіях учні та педпрацівники училища презентували майбутнім абітурієнтам професії, за якими вони зможуть навчатися.
У лабораторіях кулінарного профілю майстри виробничого навчання та учні училища провели ряд майстер-класів за темами: «Декоративне оформлення страв та дизайн святкового столу. Фігурне нарізування овочів методом Карвінг» (Ірина Конопленко, учениця групи КК-3 Таран Катерина), «Виготовлення оздоблень для кондитерських виробів. Кульки з айсингу» (Вероніка Токар, Наталія Гончаренко, учениця групи КК-1 Озмитель Антоніна та учень групи КК-3 Блізченко Максим), «Зефірна фантазія» (Юлія Степаненко, Наталія Олешко та учні групи КК-3 Шапран Анна, Калуга Діана), «Повітряний десерт» (Наталія Олешко).
Цикл заходів, проведених у межах предметного тижня, був спрямований на поглиблення взаємозв`язків між теоретичним й виробничим навчанням, на підвищення якості навчання, професійної підготовки й розвитку творчої діяльності учнів.
У ході засідання круглого столу, підводячи підсумки проведення фахового тижня методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професій «Кухар, кондитер» та циклової комісії «Харчові технології» було відзначено, що предметні тижні в Роменському ВПУ – це не дієвий спосіб донести до учасників освітнього процесу інформацію про інновації у професії, вдосконалити організаційні якості викладачів та майстрів виробничого навчання, сприяти розвитку професійної компетенції учнів з урахуванням динаміки особистого становлення молодих робітників.