Методична комісія майстрів та викладачів будівельних професій ДПТНЗ «Роменське ВПУ» організувала тиждень будівельних професій, який проходив з 20 по 24 лютого 2023 р.
Тиждень спланований таким чином, що не тільки учні мали змогу продемонструвати свої знання, вміння і навички, але і їх наставники, викладачі та майстри виробничого навчання – показати своїм учням майстерність.
Мета тижня – привернути увагу до професії, за допомогою інноваційних технологій, активізувати пізнавальний інтерес майбутніх фахівців, формування професійної свідомості і культури учнів навчального закладу та шкіл міста.
Основні завдання тижня:
- забезпечення належних умов навчання та розвитку творчої активності учнів;
- розширення і поглиблення знань учнів зі спецпредметів та підвищення інтересу до майбутньої професії;
- проведення профорієнтаційної роботи.
Викладач спецпредметів Берко Р.С. організував та провів відкритий урок у групі ММ-2 з предмету: «Технологія монтажу систем утеплення» на тему: Технологія приклеювання плит утеплювача».
В рамках предметного тижня було організовано та проведено майстром в/н Редька К.Я. та викладачем Берко Р.С. практичний семінар на тему: «Упровадження ІКТ на уроках професійно – практичної та професійно – теоретичної підготовки за професією «Монтажник санітарно – технічних систем і устаткування».
З метою підвищення мотивації учнів до вивчення будівельних професій, майстер в/н Божко К.І. організувала та провела позакласний захід на тему: «Сучасні матеріали та технології в будівництві», з показом майстер класу: «Опорядження поверхонь сучасними декоративними полімерцементними штукатурками».
Майстрами в/н Литвиненко В.Х., Богомол С.О. було заплановано та проведено майстер класи на тему: «Мурування кута у 1.5 цеглини за однорядною системою перев’язування швів», «Зварювання поліетиленової труби встик».
Отже, предметний тиждень дозволив донести до кожного учасника навчального процесу цікаві заходи та інноваційні технології, вдосконалити організаційні якості викладачів та майстрів виробничого навчання, розвивати організаційні здібності учнів, особистий розвиток учнів. Дав можливість отримати динамічну інформацію про професійний рівень та майбутню професію.