1-5 березня 2021 року у ДПТНЗ «Роменське ВПУ» проходив предметний тиждень методичної комісії викладачів та майстрів за напрямом «Будівництво», «Будівництво та цивільна інженерія». Планом тижня передбачалося проведення відкритих уроків, майстер-класів, конкурсів, засідань, заходів профорієнтаційного спрямування, до підготовки та проведення яких активно долучилися учні навчального закладу.
Тиждень розпочався з перегляду та обговорення у групах будівельного профілю фахових відеоматеріалів «Моя професія – професія майбутнього», «Новітні технології в будівництві», «Історія розвитку будівельних професій», які дозволили підвищити рівень поінформованості учнів у галузі будівництва та виявити окремі аспекти їх особистого бачення свого місця у колі професіоналів.
Викладач предмета «Будівельні конструкції» Н.Шпаченко провела засідання круглого столу для учнів груп МШП-3, БС-1, БС-2 на тему «Сучасність-крок у майбутнє» за участі методиста навчального закладу Т.Давиденко, викладачів спец предметів та майстрів виробничого навчання.
Члени методичної комісії організували і провели відкриті уроки та конкурси. Майстер виробничого навчання В.Холод провела відкритий урок виробничого навчання у групі ШЛ-1 на тему «Розшивання тріщин на поштукатуреній поверхні та їх обробка». Викладач Р.Берко та майстер в/н С. Богомол стали ініціаторами і ведучими конкурсу професійної майстерності серед учнів, що навчаються за професією «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування». За умовами конкурсу претенденти на звання кращого з фаху виконували роботи з монтажу обладнання побутових кімнат.
Підводячи підсумки проведення фахового тижня методичної комісії викладачів та майстрів за напрямом «Будівництво», «Будівництво та цивільна інженерія», голова методичної комісії О.Новак відзначила, що предметні тижні в Роменському ВПУ – це не данина традиції, а дієвий спосіб донести до учасників освітнього процесу інформацію про інновації у професії, вдосконалити організаційні якості викладачів та майстрів виробничого навчання, сприяти розвитку професійної компетенції учнів з урахуванням динаміки особистого становлення молодих робітників.