Предметні тижні є ефективною формою позакласної роботи, адже активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють покращенню засвоєння навчальної програми. Із 25 лютого по 1 березня у Роменському ВПУ було проведено тиждень хімії, біології та географії. Його метою було: узагальнити й розширити знання учнів із предметів, розкрити їх значення в житті людини та довести необхідність вивчення дисциплін; виховати дбайливе ставлення до природи; формувати практичні вміння й навички; сприяти екологічному вихованню учнів, свідомому ставленню до власного здоров`я; розвивати творче мислення , пам`ять, мову, вміння логічно міркувати та робити висновки.
Розпочався він із традиційної демонстрації у фойє на першому поверсі відеоматеріалів на тему: «Видатні вчені України» та «Казковий світ природи».
26 лютого викладачем Жадько І. В. було проведено для групи ПП-1 екскурсію рідним містом із метою ознайомлення з місцевими пам`ятками.
27 лютого Ірина Володимирівна у гр. КК-1 провела відкритий урок на тему: «Вітаміни, їх роль в обміні речовин», на якому дала загальне уявлення про вітаміни, познайомила учнів з основними групами вітамінів; розкрила значення вітамінів для здоров`я людини; дала поняття про авітаміноз, гіпервітаміноз та гіповітаміноз на прикладі деяких водо- та жиророзчинних вітамінів; розкрила роль вітамінів в обміні речовин.
Також для груп ПП-1 та ПП-3 проведено кінолекторій «Цікаві факти про країни світу» з метою ознайомлення із найвідомішими місцями.
28 лютого викладачем Сененко А. А. проведено інтелектуальну гру-конкурс "Хто розумніший?" для учнів групи КК-1 та АСЕ-1, метою якої було сприяння формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, створення максимально сприятливих умови для морального та фізичного розвитку обдарованих дітей, стимулювання творчої діяльність молоді.
У грі взяли участь дві команди — хлопців та дівчат, які змагалися в 6 раундах, в яких збирали слова, літери, користуючись знаннями із хімії, біології та географії, відгадували предмети та картинки за підказками, відповідали на питання бліц-конкурсу, відгадували пісні та підібрали «родзинки» до різних країни за 1 хвилину. 1 березня для учнів І-ІІІ курсів Сененко А. А. провела цікаву та захоплюючу гру, під час якої учні розгадували завдання з біології, географії та хімії, за що отримували солодкі призи.
Нетрадиційність форм проведення заходів під час тижня природничих наук, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дали змогу вчителям та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях учасників, відтак мають велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.