23.03.2018 року у групі ЕЛ-2 у рамках конкурсу «Мій кращий урок» викладачем Рибкіною В. В. було проведено відкритий урок із обладнання для роботи в офісі на тему: «Особливості роботи мобільних телефонів».
На уроці вчитель вивчала з учнями поняття «мобільний телефон», «смартфон», врахувавши різні їх значення; надала інформацію про стільниковий зв`язок, характеристики та принцип роботи мобільних телефонів; розвивала вміння слухати, узагальнювати отримані знання, використовуючи їх у практиці та виховувала дбайливе ставлення до техніки.
Урок був організований на високому рівні. Були дотримані правила поведінки в комп`ютерному класі і техніка безпеки. Вчитель раціонально та дидактично грамотно визначила основну мету уроку, яка відповідає віковим та інтелектуальним особливостям учнів групи і випливає із змісту навчального матеріалу.
Відповідно до мети та завдань уроку було вміло проводено мотивацію уроку, що сприяла підвищенню інтересу до вивчення нової теми. Останнім часом мобільна мережа почала стрімко розвиватися. Розповсюдження мобільних телефонів швидко пішло в гору. I це проявляється не тільки на Заході, але й у нас на Україні, де мобільний зв`язок, нарешті, перейшов в категорію "товарів народного споживання". Саме про це і говорили учні на уроці.
Була проведена фронтальна перевірка домашнього завдання, яке за допомогою вирішення завдань учнями на комп`ютері дала можливість встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Учитель на мультимедійній дошці перевірила знання групи, коли вони пригадували правила роботи з комп`ютером.
Виклад нового матеріалу відзначався логічністю, вмінням вчителя виділяти основне. Новий матеріал вивчався також у процесі самостійної роботи учнів, деякі з них мали випереджальні завдання і на уроці розповідали решті про опрацьований матеріал. Зокрема вони ділились знаннями про смартфони, принципи роботи стільникового зв`язку, основні характеристики мобільних телефонів: виробник, ціна, тип корпусу, категорія, кількість Sim, тип дисплею, діагональ, ядра процесора, оперативна пам`ять, вбудована пам`ять, операційна система, сканер відбитку пальця, камера основна, камера фронтальна.
Для формування вмінь із даної теми, було організовано роботу учнів за комп`ютерами. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю і чіткістю реалізації основних завдань уроку, матеріал відзначався логічністю, виділенням головного, істотного. Вікторія Вікторівна розкрила зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій.
Цікавим було завдання на закріплення матеріалу, коли учні демонстрували і продавали товар, зокрема мобільні телефони. До уваги присутніх була віртуальна вітрина магазину "Мобільний телефон", біля якої учні відпрацьовували навички обслуговування покупців при продажу мобільних телефонів.
Потрібно відзначити високий рівень вчителя у володінні матеріалом та вмінні працювати з комп`ютерною технікою. Багато уваги було приділено роботі з проектором та презентаціями.
Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Між практичним завданням і теоретичним матеріалом , який учні вивчали на попередніх уроках прослідковується чітка відповідність. Оцінювання роботи учнів провелося відповідно до критеріїв, об`єктивно і аргументовано. Продумано і своєчасно дано домашнє завдання, його зміст випливав із усього ходу уроку і мав твор¬чий характер.
Урок проведено у досить високому темпі, раціонально використано кожну хвилину. Мети уроку досягнуто. Учні набули знання з теми «Особливості роботи мобільних телефонів».