Здоров`я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров`я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси.
У рамках обміну досвідом викладачем Пугач Тамарою Миколаївною було 21.03.2018 року проведено відкритий урок із охорони праці на тему: «Послідовність, принципи й засоби надання першої допомоги».
У житті бувають різні ситуації, а саме нещасні випадки часто трапляються в таких умовах, коли не має можливості викликати "швидку допомогу". Відомі випадки, коли життя або смерть, інвалідність чи сприятливий наслідок трагедії вирішують хвилини і дуже часто все залежить від друзів, знайомих, колег чи просто випадкових людей, які виявились поруч. Тому життєво важливо, щоб будь-хто, опинившись на місці пригоди або поблизу неї, володів прийомами надання першої медичної допомоги до прибуття лікаря.
Саме тому викладач на уроці ознайомила учнів із послідовністю, принципами й засобами надання першої допомоги, розвивала вміння активно діяти, не губитися, виховувала самостійність, стійкість, почуття самовиручки та взаємодопомоги.
Методом усного фронтального опитування Тамара Миколаївна швидко і якісно провела перевірку раніше вивченої теми, учні дуже активно і з розумінням матеріалу розповіли про гігієну та фізіологію праці.
Під час уроку викладач за допомогою розповіді, пояснення через демонстрацію слайдів презентації показала практичні прийоми накладання пов′язок та джгута, транспортування потерпілого, виконання прямого масажу сердця чергуючи його із штучним диханням.
За допомогою мультимедійного проектора на екрані демонструвалися відео: «Надання першої медичної допомоги потерпілим при кровотечі, переломах, опіках, ушибу спини, обмороженні, попадання хімічних речовин на тіло, рани».
Розглядаючи послідовність, принципи й засоби надання першої допомоги для кращого запам`ятовування демонструвався відеоматеріал на тему: «Перша долікарняна медична допомога». Закріплення вивченого матеріалу відбувалося методом усного опитування та виконанням учнями різнорівневих завдань у робочому зошиті з охорони праці, який розроблений викладачем особисто.
Отже, структура уроку відповідала поставленим цілям та завданням. Вчитель вдало розподілила час для актуалізації попередніх та перевірку нових знань. Психологічна атмосфера була сприятлива для засвоєння знань учнями, завдячуючи цікавій оповіді Тамари Миколаївни, наведенням прикладів та проведенням параллелей.
Урок пройшов динамічно та продуктивно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наглядність. Мета уроку досягнута.