Перед педагогами профтехосвіти ставиться надзвичайно важливе завдання: створити умови для навчання й виховання громадянина нашої суверенної держави – молодої людини, яка через отримання робітничої спеціальності прагне досягти високого професіоналізму в обраній галузі діяльності.
Здобуття робітничої спеціальності в навчальних закладах відкриває перед молоддю шлях у самостійне життя. На сучасному етапі розвитку економіки України якість робочої сили має першорядне значення. Сьогодні вже чітко ставляться завдання щодо підготовки кваліфікованого робітника, який зміг би працювати в реальних умовах сучасного виробництва й за новітніми технологіями. Учні ПТНЗ оволодівають загальними і трудовими навичками, що дають їм змогу працевлаштуватися або відкривати власну справу, підвищувати продуктивність праці, використовувати нові технології, вирішувати виробничі завдання з урахуванням змін на ринку праці.
Для врахування інтересів учнів, створення атмосфери зацікавленості на уроці викладач та майстен в/н користуються великим арсеналом форм і методів навчання. Практикують різні типи та методи перевірки засвоєння матеріалу. Завдяки контролю знань підвищується відповідальність за виконану роботу, учні привчаються до систематичної праці й охайності при виконанні завдань. На різних етапах навчального процесу застосовуються різні види контролю знань, умінь і навиків, до яких відносяться і конкурси фахової майстерності.
07.02.2018 року в Роменському ВПУ було проведено конкурс фахової майстерності із професії «Кравець». Його метою було виявлення кращих за рівнем професійної майстерності серед учнів із даної професії, розвитку їх творчої активності, удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників.
Конкурс передбачав змагання у два тури: теоретичний, під час якого учні проходили тестування із предметів: технологія виготовлення одягу, обладнання, матеріалознавство, охорона праці.
Практична частина передбачала виготовлення прямої класичної спідниці. Всі учні, дотримуючись правил техніки безпеки, впорались із завданням та подали на розгляд журі готові якісні вироби.
За підсумками двох турів було визначено переможців, які отримають дипломи переможців.
І місце – Гирич Катерина;
ІІ місце – Чемерис Аліна;
ІІІ місце - Васьків Яна.
Підготовка і проведення фахових змагань сприяє зростанню творчої активності в учнівських колективах та якості професійного навчання. Вони поглиблюють зацікавленість до оволодіння робітничими професіями як учнів професійно-технічних навчальних закладів так і приваблюють майбутніх абітурієнтів. Бажаємо переможцям творчого натхнення, невтомності духу для постійної роботи над собою, наполегливості та успіху на професійному шляху.