1 лютого 2018 року відбулося щорічне засідання науково-методичної комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України під головуванням академіка Неллі Ничкало.
У його роботі взяли участь: Кремінь В. Г. - президент НАПН України;
Ничкало Н. Г., академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України;
Мірошніченко К. Б., заступник директора Департаменту професійно-технічної освіти МОН України;
Радкевич В. О., директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України;
Пятничук Т. В., начальник Відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту професійної освіти Інституту модернізації освіти МОН України, а також члени науково-методичної комісії.
Директор Роменського вищого професійного училища Павло Помаран прозвітував про завершення ІІ-го етапу експериментальної роботи всеукраїнського рівня з теми «Відкрите професійне навчання населення на модульно-компетентнісній основі». Також він звернувся до Департаменту професійно-технічної освіти та членів науково-методичної комісії із пропозицією щодо удосконалення нормативно-правової бази для покращення відкритого професійного навчання на модульно-компетентнісній основі.
Рукопис "Методичні рекомендації із розробки індивідуальних навчальних програм на основі компетентнісного підходу (з модульною побудовою навчального процесу) для осіб, які приймаються до закладів професійної (професійно-технічної) освіти на відкрите професійне навчання з перепідготовки або підвищення кваліфікації", підготовлений у ході дослідно-експериментальної роботи, було передано до ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" для науково-методичної експертизи з метою надання відповідного грифу МОН України.
24-25 січня члени методичної комісії відвідали Ужгородський центр професійно-технічної освіти, де за «круглим столом» обговорили діяльність галузевих навчально-практичних центрів та взяли участь у засіданні «круглого столу» з теми «Сучасні тенденції розвитку системи підготовки робітничих кадрів для художніх промислів та готельного бізнесу», ознайомилися з навчально-виробничим процесом Ужгородського вищого професійного училища торгівлі та технологій харчування.