11.01.2018 року у Роменському ВПУ відбувся методичний діалог «Мій педагогічний досвід».
Пугач Т. М., викладач спеціальних дисциплін, донесла до присутніх інформацію про професійну компетентність педагога як запоруку ефективної підготовки кваліфікованого робітника.
Зазначила, що це сукупність теоретичних знань, практичних умінь, навичок, ставлень, досвіду, особистісних якостей учителя, що дають змогу здійснювати пошукову, естетичну діяльність, самостійно здобувати нові знання, аналізувати діяльність учасників навчально-виховного процесу, приймати рішення.
Для ефективної підготовки кваліфікованих робітників Тамара Миколаївна розробила робочий зошит із предмета «Охорона праці», головною метою використання якого є оптимізація та підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на всіх етапах навчального процесу. Він є помічником у створенні орієнтовної основи дій учнів при виконані завдань різного рівня, контролера засвоєння навчального матеріалу, організатора самостійної роботи учнів.
Робочий зошит можна використовувати під час аудиторних занять, для виконання домашніх завдань, а у разі потреби – для індивідуального навчання.
При вивченні теоретичних положень друкована основа дає змогу учневі сконцентрувати свою увагу на сутності навчального матеріалу та заощаджує час на конспектування.
Пугач Т. М. акцентувала увагу на тому, що професійна компетентність педагога визначається обсягом компетенцій, колом повноважень у сфері професійної діяльності, що окреслюють індивідуальний стиль роботи, спосіб досягнення навчально-виховної мети, забезпечують якість і ефективність професійної діяльності.
Про впровадження освітніх інновацій у практику роботи педагогічного працівника як шляху до розвитку його професійної компетентності та основний вектор роботи з талановитою й обдарованою молоддю розповіла майстер виробничого навчання « кухарів», «кондитерів» Конопленко І. В.
Вона вказала, що за час роботи досягла певних результатів у своїй діяльності, творчо застосовує свої знання та навички під час організації виробничого навчання, використовуючи інноваційні методи навчання, сучасні технології.
Майстром підготовані навчально - методичні посібники для контролю знань учнів із професії « кондитер», робочий зошит учня «Первинна обробка овочів» із професії «кухар», посібники на тему «Соуси», «Дріжджове тісто та вироби з нього».
Ірина Василівна зазначила, що працюючи над темою «Впровадження освітніх інновацій в практику роботи педагогічного працівника - шлях до розвитку його професійної компетентності та основний вектор роботи з талановитою та обдарованою молоддю» постійно використовує в навчальному процесі інноваційні технології, які дають можливість виводити ілюстративний матеріал на екран, демонструвати технологічні схеми, технологічні картки приготування страв, таблиці недоліків , вимоги до якості. На таких уроках в учнів спостерігається більша зацікавленість, активність.
За допомогою веб - камери майстер має можливість демонструвати на плазмовий телевізор різні прийоми роботи, що дає змогу учням більш досконало бачити технологічний процес приготування даних страв.
Присутнім було продемонстровано відеоматеріал вступного інструктажу проведення уроку з використанням мультимедійного проектора та веб—камери з теми «Приготування щів боярських».
Підсумовуючи сказане майстер зазначила, що використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє економити час і більш ефективно здійснювати пошук інформації , планувати результат досягнення мети уроку, стимулювати пізнавальну активність та самостійність.
Наступним етапом було проведення Конопленко І. В. майстер-класу з приготування прикрас із шоколаду, на якому було досидь докладно розказано про методику темперування шоколаду та виготовлення із нього прикрас для тортів.