Подати заяву для вступу

Позитивно оцінили напрацювання творчої групи педпрацівників училища

18 січня у Національній академії педагогічних наук України відбулося чергове засідання комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. У засіданні взяли участь: Карбишева Вікторія Оттівна - заступник директора Департаменту професійно-технічної освіти МОН України; Паржницький Віктор Валентинович – начальник відділу професійної освіти і тренінгів Інституту модернізації змісту освіти МОН України; Ничкало Неля Григорівна - академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України; Радкевич Валентина Олександрівна - директор Інституту, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України та інші.

З підсумковим звітом про результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Педагогічні основи управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки» виступив директор ДПТНЗ «Роменське ВПУ» Помаран Павло Іванович. Члени Науково-методичної ради з питань освіти МОН України позитивно оцінили напрацювання творчої групи педпрацівників училища щодо упровадження маркетингового управління ПТНЗ в умовах ринкової економіки (наукові керівники: Паржницький В. В., к.пед.н., начальник професійної освіти і тренінгів Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України; Радкевич В. О., директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, д.пед.н., професор, член-кореспондент НАПН України; науковий консультант: Палькевич Ю. С., старший науковий співробітник лабораторії технологій професійного навчання, к.екон.н., с.н.с.).

Було ухвалено рішення рекомендувати до упровадження у професійно-технічні навчальні заклади України досвід ДПТНЗ «Роменське ВПУ» з організації маркетингового управління ПТНЗ.

Фото 01. 26.01.2016
Фото 02. 26.01.2016
На фото: під час засідання комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України