Подати заяву для вступу
Фото 1. 19.10.2017
Фото 1. 23.10.2017
Фото 2. 23.10.2017
Фото 3. 23.10.2017
Фото 4. 23.10.2017
Фото 2. 19.10.2017
Фото 3. 19.10.2017
Фото 4. 20.10.2017

Державна підсумкова атестація 2017 р.

На виконання Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти від 30.12.2014 р. № 1547; наказу Міністерства освіти і науки України від 20.10.2016 р. « 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 н. р.», зі змінами внесеними наказом МОН України від 30.12. 2016 р. № 1696 «Про внесення змін до наказу МОН України від 20.10.2016 р. № 1272» та наказу Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 р. № 762 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу» згідно розкладів, затверджених директором училища, в Роменському ВПУ була проведена державна підсумкова атестація в групах: КЗ-3 – з 16.03.2017 по 29.03.2017 р., МШП-3 – з 28.03.2017р. по 18.04.2017 р., КК-3 – з 18.04.2017 р. по 03.05.2017 р., ПП-3 – з 06.052017 р. по 23.05.2017 р., АСЕ-3 – з 06.05.2017 р. по 23.05.2017 р.

Згідно Положення про державну підсумкову атестацію в училищі була затверджена відповідна документація, створені державні атестаційні комісії та апеляційні комісії.

До складання іспитів державної підсумкової атестації було допущено 116 учнів, а саме: КЗ-3 – 13 чол., МШП-3 – 26 чол., АСЕ-3 – 25 чол., ПП-3 – 25 чол., КК-3 – 27 чол.

Після складання іспитів учнями вищезазначених груп викладачі зробили аналіз типових помилок, допущених у роботах, визначили шляхи їх усунення в майбутньому навчальному процесі.

На підставі рішення педагогічної ради, протокол №5 від 22.05.2017 р., було вирішено учням груп, які успішно пройшли Державну підсумкову атестацію – МШП-3, АСЕ-3, КК-3, ПП-3, КЗ-3, видати атестати про повну загальну середню освіту.

Підготовка до ЗНО

УВАГА! Реєстрація для участі в ЗНО 2016 року триває з 1 лютого до 4 березня!

У 2016 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2016 року.

Кожен учасник ЗНО має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів з переліку:

Українська мова і література

Історія України

Математика

Біологія

Географія

Фізика

Хімія

Англійська мова

Іспанська мова

Німецька мова

Російська мова

Французька мова

Програми зовнішнього незалежного оцінювання із усіх предметів розміщені в розділі «Підготовка до ЗНО».

Переклад завдань сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії буде здійснено кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами.

Державна підсумкова атестація з української мови, історії України та математики

Для усіх випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури зараховуватимуться як оцінки за державну підсумкову атестацію, що визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови. Як оцінки за державну підсумкову атестацію зараховуватимуться й результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття).

Встановлення «порогового бала»

Для визначення результатів ЗНО-2016 з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат ЗНО з цього предмета для вступу до ВНЗ. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів та матимуть право брати участь в конкурсному відборі при вступі на навчання.

Реєстрація для участі в ЗНО-2016 триває з 1 лютого до 4 березня

Основна сесія

5 травня - українська мова і література

11 травня - математика

13 травня - історія України

3 червня - російська мова

6 червня - іспанська мова

7 червня - англійська мова

8 червня - німецька мова

9 червня - французька мова

10 червня - біологія

13 червня - фізика

15 червня - географія

17 червня - хімія

Додаткова сесія

14 червня - українська мова і література

16 червня - математика

21 червня - історія України

22 червня - російська мова

23 червня - англійська мова

23 червня - іспанська мова

24 червня - німецька мова

24 червня - французька мова

29 червня - біологія

30 червня - фізика

1 липня - географія

4 липня - хімія

Освітній портал "Академія" пропонує вам можливість якісно та безкоштовно підготуватися до ЗНО практично з усіх предметів. Наші онлайн-курси створено, щоб дати шанс всім охочим самостійно підготуватися до ЗНО та вступити в омріяний університет.

http://zno.academia.in.ua/?lang=ru

https://zno-ua.net/lesson/

Конспекти для підготовки до ЗНО з української мови та літератури

http://vneshkoly.com.ua/zno-menu/konspekty-zno-menu/396-konspekt-podgotovki-k-ukrainskomu-yazyky.html

Підготовка до ЗНО з англійської мови

http://zno.academia.in.ua/course/view.php?id=9

https://lingualeo.com/ru#get-plan

Підготовка до ЗНО з історії

http://zno.academia.in.ua/course/category.php?id=14

http://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/126-programa-zno-z-istoriji-ukrajini.html

Підготовка до ЗНО з математики

http://znoclub.com/matematyka.html

https://zno-ua.net/lesson/math/

Підготовка до ЗНО з хімії

http://znoclub.com/himiya.html

https://zno-ua.net/lesson/chemistry/

Організація роботи з обдарованими учнями

Особливий відповідальний напрямок роботи педагогічного колективу - це робота з обдарованими дітьми, яка проходить на засадах гуманізму, демократії, із застосуванням нових підходів до організації навчального процесу з утвердженням педагогіки особистості, де розкриваються та реалізовуються різноманітні таланти та здібності учнів.

Для кращої результативності роботи в училищі створено «банк даних» обдарованих учнів, який кожного року поповнюється новими молодими особистостями. Для узгодженої роботи адміністрації училища, викладачів, практичного психолога в навчальному закладі, як і в кожного із викладачів, розроблені заходи по роботі з даною категорією учнів.

Результати роботи з обдарованою молоддю розглядаються на засіданнях педагогічних рад, методичних комісій, де визначаються основні напрямки поглиблення знань, удосконалення вмінь та навичок учнів під час виконання вправ, диференційованих за двома рівнями - основним та підвищеним, що передбачається завданнями ЗНО.

Викладачі навчального закладу активно залучають учнів до пошукової діяльності, опрацювання додаткової літератури та джерел Інтернету.

Стимулювання пізнавальної діяльності учнів відбувається шляхом залученням їх до факультативних занять, організації та проведення тематичних тижнів, конкурсів професійної майстерності, участі в предметних олімпіадах, проведенні нестандартних уроків, де вихованці мають можливість поглибити і розширити свої знання, а в кінцевому результаті - підвищити якість навчальних досягнень.

Велике значення для кожного учня має не тільки моральне, а й матеріальне заохочення. Тому загальними зборами трудового колективу Роменського ВПУ та адміністрацією училища було прийнято «Положення про надання учням матеріальної допомоги та заохочення їх за досягнуті успіхи у навчанні, участь у громадській, спортивній і науковій діяльності», що теж виступає стимулюючим фактом до активної пізнавальної діяльності вихованців.

Результати участі учнів училища у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін:

  • 2010-2011 навчальний рік: математика – 3 місце, фізика – 2 місце, інформатика – 3 місце, українська мова та література – 3 місце, іноземна мова – 2 місце;
  • 2011-2012 навчальний рік: математика – 10 місце, фізика – 6 місце, хімія – 13 місце, інформатика – 9 місце, правознавство – 9 місце, українська мова та література – 10 місце, іноземна мова – 6 місце»;
  • 2012-2013 навчальний рік: інформатика – 10 місце, українська мова та література – 11 місце, іноземна мова – 12 місце.

У ІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика призерами стали:

  • у 2010-2011 навчальному році – Вертій Катерина;
  • у 2011-2012 навчальному році – Мельник Інна;
  • у 2012-2013 навчальному році – Голощапова Оксана та Опришко Ірина.

У ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка призерами стали:

  • у 2011-2012 навчальному році – Кошман Катерина;
  • у 2012-2013 навчальному році – Голощапова Оксана.
викладач української мови та літератури Світлана Яцменко та учениця Роменського ВПУ Опришко Ірина
На фото: викладач української мови та літератури Світлана Яцменко та учениця Роменського ВПУ Опришко Ірина

У 2011-2012 навчальному році Вертій Катерина стала призером обласного етапу конкурсу-захисту дослідницьких робіт «Роменщина – козацький край», яка була представлена на республіканському рівні. Учениця Мельник Інна посіла ІІІ місце на обласному конкурсі учнівської творчості з української мови, де захищала творчу роботу «Ромен, мій сивочолий Ромен…».

Результати участі учнів училища у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня»:

  • 2010-2011 навчальний рік: 10 учнів мають «відмінний результат», а 8 учнів - «добрий результат»;
  • 2011-2012 навчальний рік: 8 учнів - «добрий результат»;
  • 2012-2013 навчальний рік: 5 учнів - «відмінний результат».

Результати участі учнів училища у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»:

  • 2010-2011 навчальний рік: 2 учні мають «відмінний результат», а 6 учнів - «добрий результат»;
  • 2011-2012 навчальний рік: 8 учнів - «відмінний результат».

У 2012-2013 навчальному році 10 учнів училища взяли участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека» та 5 учнів – у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

учні навчального закладу під час участі у Всеукраїнському фізичному конкурсі Левеня
учні навчального закладу під час участі у Всеукраїнському фізичному конкурсі Левеня
учні навчального закладу під час участі у Міжнародному математичному конкурсі Кенгуру
учні навчального закладу під час участі у Міжнародному математичному конкурсі Кенгуру
На фото: учні навчального закладу під час участі у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» та Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»

З 27 по 29 березня у Міжнародному виставковому центрі в місті Києві проходив VIII Міжнародний фестиваль з кулінарного мистецтва та сервісу в Україні. Учениця Роменського ВПУ Кириченко Дар`я зайняла І місце у номінації «Вироби з тіста» та ІІІ місце у номінації «Традиційний хліб», за що була відзначена відповідними Дипломами. Також вона була нагороджена Дипломом за активну участь у фестивалі.

учні навчального закладу під час участі у Міжнародному математичному конкурсі Кенгуру

Лебедь Анна зайняла ІІ місце у другому етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії "Кравець"

Лебедь Анна зайняла ІІ місце у другому етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії Кравець
Лебедь Анна зайняла ІІ місце у другому етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії Кравець

5 найкращих учнів професійно-технічних навчальних закладів Сумської області отримали стипендії голови Сумської обласної державної адміністрації Юрія Чмиря.

Серед них учениця першого курсу ДПТНЗ «Роменське ВПУ» професії «Оператор комп’ютерного набору, конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)» - Олександра Міщенко.

Олександра Міщенко

Міщенко Олександра є неодноразовою учасницею та призеркою змагань з важкої атлетики на місцевому, обласному та всеукраїнському рівнях. Зокрема, у жовтні 2009 року Олександра зайняла ІІ місце на чемпіонаті України з важкої атлетики серед юнаків та дівчат до 15 років, що проходив у м. Кременчук, у травні 2011 року - І місце у чемпіонаті України з важкої атлетики серед дівчат до 15 років, що проходив у м. Славутич, Київської області та у листопаді 2012 року зайняла І місце на чемпіонаті України з важкої атлетики серед юнаків та дівчат віком до 13 та 15 років, який проходив у м. Славутич, Київської області, за що була нагороджена медалями, дипломами Державної служби молоді та спорту України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту.

6 червня у Київському палаці дітей та юнацтва відбувся Всеукраїнський звіт-огляд переможців регіональних фестивалів технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Захід відбувся відповідно до Плану заходів Міністерства освіти і науки України з підготовки і проведення в Україні Року дитячої творчості.

Метою заходу є популяризація творчих технічних ідей, підтримка талановитої учнівської молоді, підняття іміджу професійно-технічної освіти, активізація співпраці між педагогами та обмін досвідом.

Участь у огляді-звіті взяла і делегація ДПТНЗ «Роменське ВПУ», яка представила вироби декоративно-прикладного мистецтва, що вже давно стали відомими за межами Сумської області.

Сумська делегація разом з Президентом Національної академії педагогічних наук Василем Кременем
На фото: Сумська делегація разом з Президентом Національної академії педагогічних наук Василем Кременем

Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями в училищі є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, викладачів, майстрів виробничого навчання і адміністрації. Виходячи з цього, в училищі визначено головні завдання в роботі з обдарованими дітьми:

  • створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих учнів;
  • розробка і поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій;
  • навчання і виховання;
  • створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу викладачів.

Організаційна робота протягом 2013-2014 навчального року здійснювалася за такими напрямками: удосконалення творчого потенціалу викладачів, майстрів виробничого навчання, організація роботи з обдарованими учнями; визначає постійний психологічний патронаж усіх учасників навчально-виховного процесу; поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.

На виконання поставлених завдань в училищі створено «Банк даних обдарованих учнів Роменського ВПУ». Для узгодженої роботи адміністрації училища, викладачів, практичного психолога в навчальному закладі, як і в кожного із викладачів, розроблені заходи по роботі з даною категорією учнів. Кожен викладач оформив матеріали для роботи з даною категорією учнів: діагностичну картку обдарованої дитини, анкети для виявлення творчих здібностей, поради психологів педагогічним працівникам та батькам щодо методів роботи з даною категорією вихованців, завдання поглибленої складності з відповідних навчальних предметів та програми факультативних курсів.

Особливо хочеться відзначити велику методичну роботу з цього напрямку викладачів: Яцменко CM., Новак О.І., Карпенко В.А., Ільїної Т.М., Омеляненка О.В., Дівенко І.О., Рибкіної В.В., Мартинішиної Ю.Ю., Пугач Т.М.; майстрів виробничого навчання: Токар В.В., Циса С.В., Воскобойнікова Г.О., Помаран Т.М., Гречаник М.І., які активно залучають учнів до пошукової діяльності, опрацювання навчальних матеріалів з додаткової літератури та джерел Інтернету.

Стимулювання пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних вправ та творчих завдань, відбувається із залученням їх до організації та проведення тематичних тижнів, конкурсів професійної майстерності, участі в предметних олімпіадах, проведення нестандартних уроків та залучення їх до факультативних занять, де вихованці мають можливість поглибити і розширити свої знання, а в кінцевому результаті - підвищити якість навчальних досягнень.

У 2013-2014 н.р. згідно наказу директора училища від 20.11.2013 №240А-уч «Про проведення училищного конкурсу творчих учнівських робіт» з 15 березня по 15 квітня 2014 було організовано загальноучилищний конкурс учнівських творчих робіт. Мета конкурсу – популяризація ефективних форм та напрямків роботи з обдарованою молоддю серед педагогічних працівників училища, а також підтримка обдарованої молоді та їх наставників. На конкурсі було представлено 41 учнівська робота. Подані на конкурс роботи продемонстрували результати впровадження ефективних форм та методів роботи з обдарованою молоддю, активізацію потенційних можливостей обдарованих учнів, залучення їх до активної участі в конкурсах і змаганнях. Учні та наставники засвідчили вміння використовувати сучасні комп’ютерні та інноваційні технології, художню майстерність, авторську розробку обраної теми, враховуючи при цьому практичну значимість роботи.

Вищезазначені заходи дали свої результати. У 2013-2014н.р. за підсумками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спеціальних дисциплін за напрямками підготовки:


№ п/п

ПІБ учня

Група/професія

Місце

ПІБ викладача

1

Сумцов Євгеній Якович

- учень групи МШП-3 «муляр, штукатур, лицювальник-плиточник»

І

Новак Олександра Іванівна

2

Холоша Андрій Вікторович

- учень групи КК-4 «кухар, кондитер»

ІІ

Ільїна Тетяна Миколаївна

3

Лазоренко Ростислав Віталійович

- учень групи КК-2«кухар, кондитер»

І

Ільїна Тетяна Миколаївна

4

Лебедь
Анна Вікторівна

- учениця групи КЗ-4 «кравець, закрійник»

ІІІ

Пугач Тамара Миколаївна

5

Балюра Олександр Сергійович

- учень групи ЕГЗ-2 «Електрогазозварник, слюсар з ремонту автомобілів»

ІІІ

Омеляненко Олександр Вікторович

6

Макаренко Сергій Ігорович

- учень групи АСЕ-3 «Слюсар з ремонту автомобілів, електрогазозварник»

І

Омеляненко Олександр Вікторович

Учні училища здобули вагомі результати у Всеукраїнських і Міжнародних конкурсах. Так, у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» 5 учнів отримали «Відмінний результат», у Міжнародному конкурсі юних істориків «Лелека» - 5 учнів «Срібний Лелека» та 5 учнів – «Золотий Лелека», Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» - 5 учнів «відмінний результат».

Високий результат, ІІ місце, у ІУ етапі (підсумковому) ХІУ Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика отримала Продченко Наталія, учениця групи М-1а, викладач Яцменко С.М.

У 2013-2014н.р. учні училища активно долучилися до написання історико-літературних творчих проектів:

  • Іванисенко Радміла, учениця групи ПП-2, викладач Яцменко С.М., з творчою роботою з української мови «Україна, як і Кобзар, - вічні», яка зайняла ІІ місце;
  • Кащенко Таїсія, учениця групи ОКБ-2, викладач Король А.М., з проектом дослідження з історії «Україна, як і Кобзар, - вічні», який зайняв ІІІ місце.

У конкурсах професійної майстерності, який є особливо пріоритетним напрямком роботи педагогічного колективу Роменського ВПУ, теж мають гідні досягнення:

  • Бабка Олена, учениця групи КК-3, приймала участь у ІІІ етапі обласного конкурсу професійної майстерності за професією «Кухар» і виборола ІІ місце (майстер виробничого навчання Корогод Л.М., викладач спецдисциплін Ільїна Т.М.)
  • Батурін Станіслав, учень групи АСЕ-3, приймав участь у ІІІ етапі обласного конкурсу професійної майстерності за професією «Слюсар з ремонту автомобілів» і виборов ІІ місце (майстри виробничого навчання Воскобойніков Г.О., Цис С.В., викладач спецдисциплін Омеляненко О.В.)
  • Притика Інна – гр. КЗ-2, Ільяшевич Юлія – КЗ-2, Калевич Аліна – КЗ-4, Різник Наталія – КЗ-4, Лебедь Анна – КЗ-4, під керівництвом майстрів виробничого навчання Помаран Т.М., Гречаник М.І. та викладача спецдисциплін Пугач Т.М. приймали участь у обласному фестивалі краси та моди «Кришталевий силует-2014» з колекцією одягу «Etno-Fashion» за номінацією «Український водевіль». Отримали диплом учасника фестивалю краси та моди «Кришталевий силует-2014» за вірність національним традиціям та пам’ятний знак фестивалю.

Але поряд з результативною роботою більшості викладачів є і не доопрацювання, усунення яких потребує клопіткої роботи.

Так, у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2013-2014н.р. отримали наступні результати:


Назва предмету

Місце

Учень

Викладач

Англійська мова

9 місце

Продченко Наталія Сергіївна

Близнюк Оксана Володимирівна

Історія

10 місце

Водолагіна Світлана Леонідівна

Король Альона Миколаївна

Математика

10 місце

Подверзяк Яна Олександрівна

Лазаренко Оксана Юріївна

Інформаційні технології

6 місце

Карпець Євген Петрович

Дівенко Ірина Олександрівна

Біологія

10 місце

Филон Алла Миколаївна

Марченко Тетяна Григорівна

Хімія

6 місце

Панащенко Ірина Володимирівна

Сененко Алла Анатоліївна